| کد خبر: 240777 |

در سال جاری انجام پذیرفت؛

◄ جابجایی بیش از 1 میلیون مسافر از پایانه های خراسان جنوبی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک‌ میلیون و 181 هزار و 47 مسافر از پایانه های استان جابه جا شده‌اند.

تین نیوز

بیرجند- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در سال جاری بیش از یک‌میلیون و 181 هزار و 47 مسافر از طریق پایانه‌های استان جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش تین نیوز، مهدی گرجی اظهار داشت: در سال جاری  489 هزار و710 نفر مسافر به استان وارد و 470 هزار و 237 مسافر از استان خارج و همچنین 710 هزار و810 نفر مسافر درون استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری جابجا شده‌اند.

وی با بیان اینکه عمده مقاصد سفر مسافران به استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است افزود: در حال حاضر تعداد یک‌هزار‌ و403 نفر راننده در بخش مسافر استان شاغل هستند.

گرجی اذعان داشت: تعداد 265 دستگاه سواری کرایه، تعداد 166 دستگاه مینی‌بوس و تعداد 258 دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافرین از مبدأ 15 پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سهم جابجایی مسافر از مبدأ شهرستان‌های استان متعلق به شهرستان طبس است، افزود: شهرستان طبس با تعداد 462 هزار و739 نفر بیشترین و شهرستان درمیان با تعداد 4 هزار و460 نفر مسافر کمترین سهم جابجایی مسافر را در سال جاری داشته‌اند.

گرجی بیان داشت: وب سایت شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی  WWW.payaneha.com  برای مقاصد درون و برون استانی فراهم شده است.  

وی گفت: این اقدام در راستای ارتقای  سطح خدمات به مسافرین، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، کاهش هزینه‌های سفر، کاهش سفرهای شهری، کاهش مخاطرات زیست‌محیطی و تسهیل در دسترسی به محل‌های صدور بلیت و عدم مراجعه حضوری به پایانه‌های مسافری و شرکت‌های حمل و نقل، امکان صدور بلیت اینترنتی با ناوگان اتوبوسی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شده است.

گرجی یادآور شد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در استان خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.