| کد خبر: 240568 |

در سال جاری؛

◄ ۱۴۰۸ تابلو علائم انتظامی و ترافیکی در فردوس نصب و تعویض شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس گفت: یک هزار و 408 مورد تابلو علائم انتظامی و ترافیکی در سال جاری در این شهرستان نصب و تعمیر شده است.

تین نیوز

بیرجند- فاطمه علیزاده| رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، اظهار داشت: این اقدامات در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، در راه‌های اصلی و روستائی این شهرستان انجام شده است.

به گزارش تین نیوز، احمد آخوندی با بیان اینکه نصب این علائم سبب ارتقای ایمنی تردد و تسهیل جابجایی مسافران شده است، افزود: عدم وجود این تابلوها در مسیرهای پرپیچ و خم و جاده‌ها می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

 وی با بیان اینکه نصب تابلوهای ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار هستند، ادامه داد: این علائم شامل تابلوهای اخطاری، اطلاتوان، مسیر نما، انتظامی و ... بوده است.

آخوندی بیان کرد: در این مدت نصب تابلو اطلاعاتی به میزان70 متر مربع، تعویض شبرنگ تابلوهای اطلاعاتی151 متر مربع، گاردیل به میزان 232 متر طول، 7.3 کیلومتر خط کشی راه ها و 5مورد روشنایی راه و تقاطع‌ها،54 متر طول سرعت گیرو 350 متر طول حفاظ پل ها و پرتگاه ها در محور‌های ارتباطی این اداره انجام شده است.

وی رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان فردوس را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر دانست و اذعان داشت: در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره فراهم می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس پروژه روکش آسفالت محور اسلامیه- باغستان را به عنوان یکی از محورهای پرتردد و ورودی شهرستان و زیرسازی و آسفالت راه روستائی باداموک را از جمله اقدامات در دستور کار این اداره برشمرد و یادآور شد: به زودی عملیاتی و اجرایی این پروژه ها آغاز می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.