| کد خبر: 240401 |

◄ ضرورت رفع ۵۷ نقطه حادثه خیز در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۵۷ نقطه حادثه خیز اولویت‌دار در استان وجود دارد که باید مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

تین نیوز

بیرجند- فاطمه علیزاده| معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۵۷ نقطه حادثه خیز اولویت‌دار در استان وجود دارد که باید در کمترین زمان ممکن، رفع آنها مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

علیرضا عباس زاده در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، در کمیسیون اجرایی ایمنی حمل و نقل استان افزود: پیگیری های لازم جهت تامین اعتبار مورد نیاز برای رفع نقاط حادثه خیز خراسان جنوبی توسط دستگاه‌های مربوط انجام شود.  

وی اذعان داشت: باید نقاط دارای اولویت مشخص شوند تا با تخصیص اعتبار ملی نسبت به رفع آنها اقدام و دستگاه‌های مربوطه پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبار ملی را انجام دهند.

عباس زاده اظهار داشت: اگر به موقع اقدامات لازم در این راستا انجام نشود در سال‌های آینده با افزایش تعداد نقاط حادثه خیز، با چالش جدی در این باره مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه ۹۷ درصد جاده‌های استان از پوشش اینترنت برخوردار می‌باشند، افزود: متاسفانه هنوز در بعضی از جاده‌های اصلی و شریانی این امکان وجود ندارد به طوری که گویا تنها سه درصد از پوشش اینترنت برخوردار هستند.

عباس زاده بر پوشش اینترنت در ۵۷ نقطه حادثه خیز خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت:  با فراهم شدن پوشش اینترنتی در این نقاط در زمان بروز سوانح و حوادث در مدت زمان کمتری دستگاه‌های امدادی اقدامات خود را انجام می دهند.

وی به وجود ۲۲۸ آب نما در جاده‌های اصلی استان نیز اشاره کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای تأمین اعتبار  آنها انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.