| کد خبر: 237486 |

◄ جولان قاچاقچیان در پارکینگ های مرزی/ مشکلات گمرکات بازرگان و باشماق

تعدادی از رانندگان ترانزیت با انتشار متنی در شبکه های اجتماعی با برشمردن فهرستی از مشکلات موجود در مرزهای باشماق و بازرگان، پیگیری و رفع این مشکلات را از مسئولان امر خواستار شدند.

تین نیوز

تعدادی از رانندگان ترانزیت با انتشار متنی در شبکه های اجتماعی با برشمردن فهرستی از مشکلات موجود در مرزهای باشماق و بازرگان، پیگیری و رفع این مشکلات را از مسئولان امر خواستار شدند.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از متن منتشر شده از سوی این رانندگان آمده است: به منظور مرتفع شدن برخی موانع و مشکلات عینی رانندگان، به بیان پاره ای از آنها در مسیر ترانزیتی باشماق و بازرگان می پردازیم.

در این متن فهرست برخی مشکلات مرزهای باشماق و بازرگان به شرح زیر بیان شده است:

1. عدم رسیدگی به مشکلات گمرک باشماق توسط مسئولان این گمرک از جمله:

الف. عدم آسفالتریزی محوطه داخل گمرک

ب. عدم وجود سرویس های بهداشتی و محل استحمام و استراحتگاه در شان رانندگان

ج. وجود هرج و مرج داخل گمرک به ویژه تردد افراد ناشناس که با هدف دزدی های شبانه در پارکینگ انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید:

د. وجود افرادی با ظرف 20 لیتری گازوئیل که ظروف مذکور را در داخل تانکرهای خالی قیرکش قرار داده و با هماهنگی همدستانشان در آن سوی مرز آنها را برداشته و در صورت مشاهده راننده و اعتراض به عمل مربوطه، اقدام به ضرب و شتم آنان کرده و متاسفانه اخیرا نیز راننده ای به نام «میرعلی پورکریمیان» از  شهرستان خوی متوجه امر شده که پس از معترض شدن آن افراد با وی درگیر شده و سبب مصدومیت و فوت وی شدند.‌

ه. وجود بیش از حد سگ های ولگرد در داخل محوطه گمرک  و عدم پاکسازی این حیوانات

و. تجمع و انباشت زباله

 ز. حضور قاچاقچیان در این مرز که به هر نحوی موارد و وسایل قاچاق را در کامیون بدون اطلاع رانندگان جاسازی کرده که موجبات به دردسر افتادن رانندگان را فراهم می کنند.

۲. درخواست از مدیریت پایانه های کشور و پلیس راهور در مورد غیر معقول بودن مبلغ پروانه های ترانزیتی صادر شده توسط مسئولان مرز باشماق به طرف کلیه مرزهای خروجی کشور.

۳. جاسازی سیگار و مواد مخدر و سوار کردن اتباع خارجی در مرز بازرگان توسط افراد قاچاقچی بدون اطلاع رانندگان و عدم برخورد کادر گمرک با آنان.

۴. نابسامانی نوبت دهی در تیر پارک «آنا وطن» بازرگان و در مواردی ناحق کردن نوبت دیگر رانندگان که موجب تبعیض و بی عدالتی در بین رانندگان می شود.

به گزارش تین نیوز، در ادامه این متن، پیشاپیش از حسن توجه و مساعدت و دستور پیگیری نهادها و سازمان ذیربط جهت حل مشکلات قشر رانندگان،  تشکر و قدردانی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.