| کد خبر: 227326 |

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد:

◄ بهسازی مسیر تهران-مشهد تا 2 سال آینده

محور تهران-مشهد، یکی از کریدورهای مهم شرقی-غربی کشور است که همواره تردد سنگین وسایل نقلیه، به خصوص در زمان سفرهای نوروزی در آن انجام می‌شود.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اظهار امیدواری کرد تا 2 سال آینده نسبت به تأمین اعتبار و بهسازی مسیر تهران-مشهد اقدام شود.

به گزارش تین نیوز، عبدالهاشم حسن نیا دی ماه امسال در حاشیه بازدید از محورهای استان سمنان گفت: محور تهران-مشهد، یکی از کریدورهای مهم شرقی-غربی کشور است که همواره تردد سنگین وسایل نقلیه، به خصوص در زمان سفرهای نوروزی در آن انجام می‌شود.

وی افزود: بهسازی این محور از سال ۸۸ شروع شده و اکنون با توجه به آخرین برداشت vms که در این محور انجام دادیم، در رفت و برگشت، حدود ۳۰۰ کیلومتر مسیر در دستور کار بهسازی قرار گرفته است که با برآورد حدود ۴۵۰ میلیارد تومان، امیدواریم بتوانیم تا 2 سال آینده نسبت به تأمین اعتبار و بهسازی این مسیر اقدامات مناسب را انجام دهیم.

او عنوان کرد: یکی دیگر از مسیرهایی که از آن بازدید شد و امیدوار هستیم که تا فرودین ۱۴۰۰ به زیر بار ترافیکی برود، مربوط به مسیر عباس آباد- کاهک است. البته اگر شرایط آب و هوایی مناسب باشد، این مسیر تا پایان سال به افتتاح خواهد رسید.

حسن نیا گفت: جاده میامی - سبزوار یکی از نقاط حادثه خیز و از اصلی‌ترین راه‌های مواصلاتی استان سمنان است که با اتمام هشت کیلومتر باقی‌مانده، به بهره‌برداری می‌رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.