| کد خبر: 192479 |

◄ اختلاف قیمت 400 هزار تومانی صندلی اکونومی با بیزینس یک پرواز

روز گذشته باز هم سازمان تعزیرات به موضوع گرانی بلیت هواپیما ورود کرد؛ سخنگوی این سازمان در گفتگو با صدا و سیما به این نکته اشاره کرد که شرکت‌های هواپیمایی آزادسازی قیمت بلیت هواپیما را با رهاسازی اشتباه گرفته‌اند.

تین نیوز

روز گذشته باز هم سازمان تعزیرات به موضوع گرانی بلیت هواپیما ورود کرد و سخنگوی این سازمان در گفتگو با صدا و سیما به این نکته اشاره کرد که شرکت‌های هواپیمایی آزادسازی قیمت بلیت هواپیما را با رهاسازی اشتباه گرفته‌اند.

به گزارش تین نیوز، او در خصوص افزایش بلیت هواپیما در مسیر تهران-مشهد نیز گفت: بار‌ها این موضوع را اعلام کرده‌ایم و امروز هم با قیمت یک میلیون و ۱۹۰ هزارتومانی بلیت هواپیمای تهران - مشهد مواجه بودیم که این پرواز در شرکت هواپیمایی ایران‌ایر بوده است.

وی گفت: با وجود درخواست‌های مکرر سازمان تعزیرات در خصوص سر وسامان دادن به قیمت بلیت‌ها، شاهدیم در برخی خطوط پر مسافر تا ۶ برابر قیمت دیگر روزها، بلیت به فروش می‌رسد.

رایگانی افزود: هرچه مصاحبه می‌کنیم و فریاد می‌زنیم راه به جایی نمی‌رسد و شرکت‌های هواپیمایی آزادسازی را با رهاسازی اشتباه گرفته‌اند و چندمین بار می‌گویم وضع قیمت بلیت هواپیما در برخی خطوط پرمصرف رها شده است و هیچ نظارتی نمی‌شود.

بر اساس بررسی‌های خبرنگار تین‌نیوز، روز گذشته (24 تیرماه) مسیر تهران-مشهد توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران حدود 750 هزار تومان به صورت سیستمی به فروش می‌رسید این در حالی بود که سایت آنلاین فروش بلیت هواپیما علی‌بابا این مسیر را با صندلی بیزینس یک میلیون و 195 هزار تومان به فروش می‌رساند.

اینکه ایرلاین‌های داخلی چه خدمات و سرویسی متمایزی بین صندلی‌های بیزینس و اکونومی در پروازهایشان قائل هستند که شاهد اختلاف حدود 400 هزار تومانی آن هستیم جای سؤال است اما ظاهرا بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی در ایام اوج سفر به بهانه این موضوع که صندلی بیزینس سقف و کفی قیمت ندارند از این فرصت استفاده می‌کنند و قیمت بلیت خود را نجومی به فروش می‌رسانند.

photo_2019-07-15_11-59-54

photo_2019-07-15_12-00-11

اینکه ایرلاین‌های داخلی چه خدمات و سرویسی متمایزی بین صندلی‌های بیزینس و اکونومی در پروازهایشان قائل هستند که شاهد اختلاف حدود 400 هزار تومانی آن هستیم جای سؤال است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.