| کد خبر: 226607 |

◄ معاون حمل و نقل: ۴۲۰میلیون تن انواع کالا در کشور جابجا شد

عضو هیات عامل و معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: طی ۱۰ ماهه گذشته ۴۲۰ میلیون تن کالا در کشور جابجا شده که نسبت به مدت مشابه ۶.۷درصد رشد را نشان می‌دهد.

تین نیوز

عضو هیات عامل و معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: طی ۱۰ ماهه گذشته ۴۲۰ میلیون تن کالا در کشور جابجا شده که نسبت به مدت مشابه ۶.۷درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا مهران  قربانی با اشاره به اینکه خوشبختانه حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران عملکرد مطلوبی و نقش بسزایی را در شرایط خاص و عادی داشته، افزود: این مهم نشان می دهد که وضعیت حمل و نقل قابل قبول و رو به رشد بوده است.
وی ادامه داد: حمل و نقل کالا در کشور نشان دهنده نبض بازار و  مولفه های اصلی کشور با وجود تحریم ها و شیوع ویروس کرونا است.
 معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: کالاهای جابجا شده شامل کالاهای مایحتاج مردم و کالاهای اساسی و بهداشتی در شرایط کرونا بوده است.
قربانی تصریح کرد: با وجود اینکه دشمنان کشور سعی کردند که کشور را در محاصره اقتصادی قرار دهند، خوشبختانه در قالب ۲۳ مرز بین المللی کشور تبادلات حمل و نقلی روند مطلوبی را داشته است. 
وی افزود: با شیوع ویروس کرونا در اسفند سال ۹۸ تبادلات اقتصادی همانند سایر کشورهای منطقه و دنیا کاهش یافت و حتی در بسیاری از کشورها این تبادلات به صفر رسید اما خوشبختانه با اهتمام حمل و نقل جاده ای  کشور از  فروردین ماه تا اسفندماه سالجاری به طور متوسط در هرماه ۱۵درصد تبادلات ترانزیتی بین المللی رشد داشته  و در حال حاضر به شرایط قبل از کرونا برگشیتم. 
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به شرایط ایمنی حمل و نقل گفت: در طول یکسال گذشته با وجود رشد حمل و نقل کالا در کشور حدود ۱۲درصد در زمینه حوادث و تلفات جاده ای کاهش داشته ایم.
قربانی با تاکید بر اینکه شرایط حمل و نقل کشور شرایط پایدار و قابل قبولی است که نیازهای داخلی کشور را تامین می کند  افزود: سیستم حمل و نقل استان کرمان جایگاه ویژه ای درکشور دارد و در حمل محمولات مربوط به معادن رتبه اول را دارد.
وی با بیان اینکه استان کرمان در زیرساخت های حمل و نقل یکی از استان های نمونه در کشور است بیان داشت:  سالن اعلام بار مجازی برای مواد معدنی و سیمانی یکی از طرح های فناورانه استان کرمان در حوزه حمل و نقل است که با ظرفیت شرکت های فناوری استان در حال اجرا است.
عضو هیات عامل و معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به  ایمن سازی راهها و  اصلاح شیب راهها در این استان اشاره کرد و گفت: محور یزد به کرمان مورد ارزیابی قرار گرفت و از پروژه های فناورانه در حوزه حمل و نقل استان بازدید شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    آقای قربانی حالا که راننده گان دراین شرایط تحریم کالا را باجان دل وبی خوابی جابجا می کنند سنوات سال72تا80وسختی کار را درست می کنید پیگیری تابه نتیجه رسیدن دنبال می نمایید

  • Navid 0 0

    سلام

    آقای قربانی بجای اینکه آمار تناژ بار حمل شده را در ۱۰ ماهه بدهند ، باید آمار درآمد حاصل از ۴ درصد سهم سازمان و محل مصرف آن را بدهند.

    اون باری که حمل شده که شما براش زحمتی نکشیدی که بهش افتخار کنی ، بیا بگو ده ها هزار میلیارد تومان حاصل از دریافت ۴ درصد کجا خرج شده که این وضعیت جاده هامونه؟