| کد خبر: 224455 |

◄ اعضای انجمن صنفی کارگری رانندگان کامیون و تریلر اهواز مشخص شدند

سرانجام پس از حاشیه های فراوان و شکایت به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، حکم نهایی در مورد انتخابات انجمن صنفی کارگری رانندگان کامیون و تریلر اهواز صادر و اعضای این انجمن مشخص شدند.

تین نیوز

سرانجام پس از حاشیه های فراوان و شکایت به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، حکم نهایی در مورد انتخابات انجمن صنفی کارگری رانندگان کامیون و تریلر اهواز صادر و اعضای این انجمن مشخص شدند.

به گزارش تین نیوز، حکم صادر شده از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به این دلیل در شبکه های اجتماعی مورد توجه رانندگان و کامیونداران قرار گرفته که رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده‌ای حمل کالای سراسر کشور از انجمن صنفی رانندگان اهواز به کانون مذکور راه یافته و به عنوان رئیس آن انتخاب شده است.

این در حالی است که با توجه به نتیجه انتخابات اخیر، وی در بین اعضای انجمن صنفی کارگری رانندگان کامیون و تریلر اهواز حضور ندارد و بر همین اساس رانندگان و کامیونداران در شبکه های اجتماعی این پرسش را مطرح کرده اند که آیا اساسنامه یا قوانین اداره کار، اجازه ادامه فعالیت  فردی که عضو هیچ انجمن صنفی نیست را در کانون سراسری انجمن های صنفی می دهد؟

photo_2020-12-27_07-01-30

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن متقین 0 0

    باسلام
    با عنایت به اینکه عضویت انجمن های صنفی کارگری رانندگان در هیات مدیره کانون مربوطه قائم به شخص است واین افراد هنگام کاندید شدن با معرفی کتبی انجمن ها واز میان اعضا هیات مدیره انجمن معرفی میگردند .هر گاه هریک از شخصیت های حقوقی انجمن ویا شخصیت حقیقی نمانده معرفی شده جهت عضویت در هیات مدیره کانون شرایط صلاحیت خود را از دست بدهند مسلما از تاریخ عدم احراز صلاحیت ،مستعفی محسوب میگردند وکانون مربوطه می‌بایستی نسبت به جایگزین نمودن یکی از اعضا علی البدل هیات مدیره بجای وی اقدام نماید و چنانچه این امر میسر نباشد ویا تعداد باقی مانده اعضاء به حد نصاب لازم برای تشکیل جلسات هیات مدیره درکانون مربوطه نرسد بایستی نسبت به تشکیل مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده برای انتخاب اعضای لازم برای باقیمانده دوره تصدی اقدام کنند .

    حال که بیش از یکسال نیز از پایان دوره تصدی هیات مدیره درکانون مربوطه گذشته است امیدواریم مسئولین محترم سازمانهای کارگری وزارت تعاون دراین مورد اقدام شایسته مبذول نمایند.

  • صادق سلامت عابدی 0 0

    چرا انجمن های صنفی کاری برای تایین اثبات حقوق رانندگان انجام نمی‌دهد آیا این قشر زحمت کش حق اطلاع از حقوق قانونی خود را نداردآیا عدم تثبیت حقوق راننده که خود مجری پیشرفت صنعت حمل و نقل است چه سودی برای انجمن ها مراجع زیربط دارد؟