| کد خبر: 187505 |

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده‌ای حمل کالای کشور؛

◄ شارژ کارت سوخت کامیون‌ها براساس پیمایش استاندارد صورت می‌گیرد

هر خودرو سنگین باید پیمایش و بارنامه لازم را در اختیار داشته باشد. در غیر این‌صورت اعتراض پذیرفته نخواهد بود.

تین نیوز

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده‌ای حمل کالای سراسر کشور در واکنش به اعتراض برخی رانندگان در عدم شارژ سوخت ماهیانه کامیون آن‌ها، گفت: شارژ کارت سو‌خت کامیون‌ها براساس پیمایش استاندارد ماهیانه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ناجی سلامی  اظهار کرد: براساس مصوبات، سهمیه سوخت ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری براساس اسناد حمل از جمله صورت وضعیت مسافربری، بارنامه و بارنامه بین‌المللی یا همان CMR در نظر گرفته و در کارت‌های سوخت شارژ می‌شوند.

وی تاکید کرد: رانندگان باید اطلاعات مندرج در بارنامه، صورت وضعیت و بارنامه بین‌المللی خود را به دقت کنترل کنند، هم‌چنین اطلاعات کارت خودرو خود یا همان VIN را در سامانه کارت هوشمند ناوگان بروز رسانی کنند تا در زمینه تخصیص سهمیه سوخت با مشکلی مواجه نشوند.

سلامی با تاکید بر این مهم که ماهیت سهمیه‌بندی گازوئیل یادآور شد: در سهمیه‌بندی گازوئیل درست مصرف کردن مدنظر قرار دارد.

به گفته این مقام مسئول، سهمیه پایه در پایان هر ماه باطل می شود اما سهمیه عملکردی به ماه بعد منتقل خواهد شد علاوه بر آن‌که فاصله 15 روزه واریز سهمیه‌های پایه در هر ماه بعد از 2 تا3 ماه که طرح اجرا شد به مرور کاهش خواهد یافت و روزانه می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، در تماس‌هایی که با این شبکه خبری از سوی  رانندگان برقرار شد، اعتراضاتی در خصوص عدم شارژ کارت‌سوخت صورت گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها