| کد خبر: 224244 |

توقف پروازها به فرودگاه اصفهان/ انجام پروازها پس از مساعد شدن شرایط جوی

مشاور رسانه‌‌ای و روابط عمومی رئیس سازمان هواپیمایی گفت: صبح امروز پروازها به مقصد اصفهان به دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه اصفهان یا به مبدأ برگشتند یا در فرودگاه‌های جایگزین به زمین نشستند.

تین نیوز

مشاور رسانه‌‌ای و روابط عمومی رئیس سازمان هواپیمایی گفت: صبح امروز پروازها به مقصد اصفهان به دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه اصفهان یا به مبدأ برگشتند یا در فرودگاه‌های جایگزین به زمین نشستند.

به گزارش تین نیوز، معصومه اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: صبح امروز به دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه اصفهان، پروازها به مقصد این فرودگاه یا در فرودگاه جایگزین به زمین نشستند یا به مبادی برگشتند.

وی ادامه داد: شرایط جوی در حال مناسب شدن است و پیش بینی می‌شود به زودی مجددا پروازهای فرودگاه اصفهان در روز جاری برقرار شود و مسافران به این فرودگاه منتقل شوند.

مشاور رسانه‌‌ای و روابط عمومی رئیس سازمان هواپیمایی گفت: در فرودگاه‌های دیگر استان‌ها و شهرهای کشور مشکلی از نظر شرایط نامناسب جوی نداریم.

اصغرزاده تأکید کرد: مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پروازها مطلع شوند، با توجه به شرایط جوی برخی مناطق کشور در مسیرهای داخلی فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن‌های 61021- 021 و 44665519- 021 و شماره 199 و در پروازهای بین المللی فرودگاه امام خمینی(ره) با شماره 096330 تماس بگیرند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر برخی مناطق کشور احتمال لغو و یا تأخیر پروازها وجود دارد.

مشاور رسانه‌‌ای و روابط عمومی رئیس سازمان هواپیمایی تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند نسبت به اطلاع‌رسانی لازم و به موقع در خصوص وضعیت پروازها به مسافران اقدامات لازم را به عمل آورند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.