| کد خبر: 222562 |

از امروز؛

◄ بلیت اتوبوس به افراد با تست مثبت کرونا فروخته نمی‌شود

از امروز دوشنبه (3 آذر) بلیت اتوبوس به افراد با تست مثبت کرونا فروخته نمی‌شود.

تین نیوز

یک عضو هیئت‌ مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور گفـت: از امروز دوشنبه (3 آذر) بلیت اتوبوس به افراد با تست مثبت کرونا فروخته نمی‌شود.

به گزارش تین نیوز، مختار داوودی به خبرنگار ما افزود: همچنین اتوبوس ها حق مسافرگیری بین راهی نداشته و در صورت تخلف شرکت به مدت یکسال لغو پروانه فعالیت شده و برای مالک و راننده اتوبوس نیز یکسال لغو فعالیت کارت هوشمند ناوگان و راننده منظور خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین در بخش مینی بوس و سواری کرایه هم با استفاده از سامانه بر خط وزارت بهداشت بلیت برای مسافران صادر  خواهند کرد.

ارتباط سیستمی بین سامانه فروش بلیت و وزارت بهداشت برقرار شد

این مقام صنفی گفت: همچنین ظرفیت ۵۰ درصد یا همان صندلی های بغل شیشه برای اتوبوس و مینی بوس و برای سواری کرایه ظرفیت ۳نفر اعمال می شود.

وی افزود: در جلسله‌ای که روز گذشته (یکشنبه 2 آذر) در این زمینه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کردند همه خوابگاه های رانندگان باید با رعایت پروتکل های بهداشتی باز باشد.

 به گفته داوودی همچنین ناوگان باید در پایانه ها ضدعفونی و ایزوله شده و هیچ مسافری نیز بدون ماسک حق سوارشدن به ناوگان مسافری را ندارد.

وی آدرس سایت استعلام ویروس کرونا برای فروش بلیت به متقاضیان سفر را www.safarvip.com اعلام کرد که با ثبت کد ملی افراد در آن امکان آگاهی از مثبت بودن تست کرونای متقاضیان سفر وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.