| کد خبر: 221915 |

مرور وعده‌های مسئولان:

◄ اتمام روکش آسفالت پنج کیلومتر از جاده میانه -هشترود؛ پایان آبان

عملیات خاکی و روکش آسفالت پنج کیلومتر از جاده میانه - هشترود تا پایان آبان ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی به ویژه آزادراه تبریز - زنجان در کنار نوسازی ناوگان راهداری در اولویت برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

به گزارش تین نیوز، عبدالهاشم حسن نیا، 19 مهر ماه در بازدید از طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی افزود: این سازمان آماده همکاری و مساعدت برای روکش آسفالت راه های شریانی و نوسازی ناوگان راهداری آذربایجان شرقی است.

وی با اشاره به طرح بهسازی جاده میانه - هشترود، عنوان کرد: عملیات خاکی و روکش آسفالت پنج کیلومتر از این جاده تا پایان آبان ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره طرح اصلاح نقاط پرتصادف جاده روستایی شیخدرآباد میانه نیز گفت: بهسازی این جاده که راه ارتباطی چندین روستای منطقه است باید در اولویت اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میانه قرار گیرد.

حسن نیا، با اشاره به اینکه اجرای طرح زیرگذر سه راهی داش آتان در جاده مراغه - هشترود موجب تسهیل عبور و مرور و ایمنی تردد در این نقطه پرتصادف می شود، ادامه داد: مدیران استانی و شهرستانی برای تکمیل این طرح ها باید پیگیری و جدیت لازم را داشته باشند.

معاون وزیرراه و شهرسازی در سفر یک روزه به آذربایجان شرقی از طرح های راهداری شهرستانهای میانه، مراغه و هشترود بازدید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.