| کد خبر: 218593 |

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

◄ ناوگان غیر فعال امکان استفاده از تسهیلات طرح نوسازی را ندارد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در فاز نخست طرح نوسازی ناوگان فرسوده بین‌شهری در بخش بار، تعداد 5 هزار دستگاه کامیون نوسازی می‌شود.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  گفت: در فاز نخست طرح نوسازی ناوگان فرسوده بین‌شهری در بخش بار، تعداد 5 هزار دستگاه کامیون نوسازی می‌شود.

به گزارش تین نیوز، عبدالهاشم حسن‌نیا، 22 مرداد ماه امسال در آیین امضاء قرارداد نوسازی 5 هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل برون شهری کالا افزود:  کامیون‌های بالای ۵۰ سال در اولویت اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده  قرار دارند.

وی با تاکید بر این‌که اجرایی شدن این طرح، صرفه‌جویی یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون لیتر سوخت را به دنبال دارد، تعداد کامیون‌های بالای ۴۰ سال در کشور را  ۶۵ هزار دستگاه ذکر کرد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی در فاز نخست این طرح، تعداد 5 هزار دستگاه کامیون با سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی و بهره‌گیری از تسهیلات بانک صادرات ایران، نوسازی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، حسن‌نیا تاکید کرد:  فعالیت کامیون‌های فرسوده فعال در شبکه حمل و نقل پایش شده و موجود است و بر این اساس کامیون‌هایی که فعال نبوده‌اند، امکان استفاده از تسهیلات این طرح را ندارند.

وی افزود: هر مالکی که ماشین خود را اسقاط کند به شرکت سازنده معرفی می‌شود تا کامیون جدید را تحویل بگیرد. ضمن اینکه شرکت تولیدکننده نیز افرادی را که ما در قالب این طرح معرفی می‌کنیم در اولویت تحویل کامیون قرار می‌دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.