| کد خبر: 220824 |

با حکم اسلامی؛

◄ مسئول راه اندازی صندوق توسعه حمل و نقل منصوب شد

دکتر دانش جعفری که عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است مسئولیت‌هایی از جمله وزارت اقتصاد دولت نهم ، مشاور اقتصادی دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت یازدهم ، ریاست کمیسیون اقتصاد مجلس هفتم ، دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام ، نایب رئیسی کمیسیون تلفیق برنامه سوم و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی دوره پنجم مجلس شورای اسلامی ، ریاست بنیاد مسکن در دهه هفتاد و عضویت در شواری پول و اعتبار را در کارنامه سوابق اجرایی خود بر عهده داشته است .

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در حکمی داوود دانش جعفری را به عنوان مشاور وزیر راه و شهرسازی و مسئول راه اندازی صندوق توسعه حمل و نقل منصوب کرد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حکمی داوود دانش جعفری را به عنوان مشاور وزیر راه و مسئول راه اندازی صندوق توسعه حمل و نقل منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز، هفته نامه «حمل‌ونقل» هفته گذشته در گزارشی با عنوان «جای خالی یک صندوق، جیب خالی یک صنعت » به این موضوع پرداخته بود. در این گزارش بر این امر تاکید شده بود که تاخیر یکساله در ره‌اندازی این صندوق در شرایط کرونا فقدان خود را بیش از پیش نشان داده است و شاید اگر صندوق توسعه حمل‌ونقلی وجود داشت می‌توانست در شرایط امروز گرهی از کار صنعت باز کند. 

تأسیس صندوق توسعه حمل و نقل بر اساس تعدادی از مواد مندرج در بخش ۱۱ قانون برنامه ششم توسعه (بخش مسکن و حمل و نقل) به وزارت راه و شهرسازی تکلیف شده است.

گفتنی است دکتر دانش جعفری که عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است مسئولیت‌هایی از جمله وزارت اقتصاد دولت نهم ، مشاور اقتصادی دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت یازدهم ، ریاست کمیسیون اقتصاد مجلس هفتم ، دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام ، نایب رئیسی کمیسیون تلفیق برنامه سوم و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی دوره پنجم مجلس شورای اسلامی ، ریاست بنیاد مسکن در دهه هفتاد و عضویت در شواری پول و اعتبار را در کارنامه سوابق اجرایی خود بر عهده داشته است .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسن رحمانی 0 0

    سلام
    سالهای متمادی است که وزارت بدنبال تاسیس بانک یا صندوقی در این زمینه بوده است، امید است که این انتصاب بتواند به تحقق این خواسته کمک کند.

  • ناشناس 0 0

    سلام. ورودی این صندوق از کجاست؟
    خروجی این صندوق به کجاست ؟