| کد خبر: 219821 |

کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در نیمه شمالی کشور از روز یکشنبه

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا ۵ تا ۸ درجه از روز یکشنبه در نیمه شمالی کشور کاهش خواهد یافت که این پدیده تا روز سه‌شنبه خواهد داشت.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا ۵ تا ۸ درجه از روز یکشنبه در نیمه شمالی کشور کاهش خواهد یافت که این پدیده تا روز سه‌شنبه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به  نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «کبری رفیعی» افزود: امروز در مناطقی از شمال غرب کشور، غرب و دامنه زاگرس شمالی بارش باران، رعد و برق و باد را پیش‌بینی می‌کنیم؛ ضمن اینکه در سواحل غربی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی امکان دارد که بارش پراکنده رخ دهد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه برخی از مناطق شمال غرب، دامنه البرز مرکزی و شرق شاهد رعد و برق و در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور شاهد بارش به صورت پراکنده خواهیم بود.

رفیعی خاطرنشان کرد: از اواخر روز یکشنبه تا سه‌شنبه بر شدت بارش‌ها در سواحل خزر و شمال غرب کشور افزوده می‌شود و در مناطقی از غرب کشور، مرکز، شمال شرق، دامنه های جنوبی البرز و همین طور ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی بارش پراکنده و گاهی رعد و برق به همراه وزش باد رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشوری گفت: از نظر شرایط دمایی از روز یکشنبه تا سه‌شنبه در نوار شمالی کشورمان دمای هوا بین ۵ تا ۸ درجه کاهش پیدا می‌کند.

رفیعی درباره وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران صاف تا کمی به همراه وزش باد خواهد بود و حداکثر دمای امروز تهران به ۲۸درجه بالای صفر خواهد رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.