| کد خبر: 219122 |

۲ هزار کیلومتر راه سیستان و بلوچستان روکش آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از روکش آسفالت ۲ هزار و ۱۶۱ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی و جابجایی افزون‌بر ۱۹ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی و بندرچابهار همزمان با دولت تدبیر و امید در این استان خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از روکش آسفالت ۲ هزار و ۱۶۱ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی و جابجایی افزون‌بر ۱۹ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی و بندرچابهار همزمان با دولت تدبیر و امید در این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ایوب کرد اظهارداشت: دولت با توجه به پایین بودن بسیاری از شاخص‌های سیستان و بلوچستان از میانگین کشوری از جمله حوزه راه‌ها و شبکه حمل و نقل در سال‌های اخیر با اختصاص بودجه‌های قابل ملاحظه عزم خود را جهت بهبود وضعیت این بخش‌ها جزم کرده است.

وی ادامه داد: به منظور تحقق هر چه بهتر و سریعتر اهداف دولت تدبیر و امید، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان نیز در راستای التزام عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای ارائه خدمات راهداری و راه‌سازی اقدام به راه‌اندازی چهار تیم راه‌سازی و راهداری وحدت سیستان، رسالت سراوان، تفتان خاش و توحید زاهدان کرد که اثرات مطلوب آن در ارتقای شاخص‌ها نسبت به گذشته قابل مشاهده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان نصب ۹۹ هزار و ۷۵۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی، احداث و بهسازی ۱۷۸ دستگاه پل و همچنین نصب ۸۱ کیلومتر گاردریل را از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در این استان عنوان کرد.

وی گفت: تحریم‌های ظالمانه کشورهای استکباری سبب بروز اختلال در روند واردات ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راه‌سازی و راهداری شده که این اداره‌کل به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب با بهره‌گیری از توان نیروهای متخصص بومی استان در سال‌های اخیر اقدام به تعمیر و نوسازی ماشین آلات راهداری با همکاری بخش خصوصی کرده است.

کرد بیان کرد: با نظارت و مدیریت اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری این اداره‌کل اقدامات ارزشمندی در زمینه تعمیر، بازسازی و در مواردی نوسازی کامل انجام شده که در این بین تعمیر اساسی برخی ماشین آلات قدیمی و نادر در کشور، بسیار شاخص بود به طوریکه مورد توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی نیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بازسازی ۳۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و تعمیر ۴۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری از جمله اقدامات ارزشمند اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان همزمان با دولت تدبیر و امید بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان همچنین جابجایی افزون‌بر۴۶ هزار تن کالا بوسیله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ایمن سازی ۲۱۸ مدرسه حاشیه راه‌ها، ساخت ۳۰ باب مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، نصب ۵۱ سامانه ثبت تخلفات و۸۰ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی و جابجایی بیش‌از ۳۶ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را از دیگر اقدامات این اداره‌کل در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.