| کد خبر: 218494 |

پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه با صرف هزینه کرد ۳۰ میلیارد ریالی از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی برخوردار است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه با صرف هزینه کرد ۳۰ میلیارد ریالی از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، ایوب کرد با بیان اینکه عملیات توسعه این سالن مسافری از سال ۹۷ آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: تکمیل زیرساخت‌ها و کیفی سازی خدمات در پایانه‌های مرزی یکی از سیاست‌های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شمار می‌رود که ساخت سالن کنونی پایانه مرزی میرجاوه نیز در راستای این سیاست‌ها انجام می‌شود.

وی توسعه اقتصاد منطقه‌ای و حمل و نقل بین المللی، افزایش مبادلات با کشورهای همسایه و پذیرا بودن خیل عظیم زائران پاکستانی عتبات عالیات را از جمله برخی قابلیت‌های قابل توجه پایانه مرزی میرجاوه عنوان کرد و افزود: در صورت تخصیص ۲۰۰ میلیارد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این سالن مسافری سال آینده شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرز محل عبور است نه توقف، تاکید کرد: بهره برداری از طرح توسعه این سالن مسافری نقش مهمی در تسهیل و سرعت بخشی به جابجایی و تردد مسافران، ترانزیت و حمل و نقل بین المللی کالا در پایانه مرزی میرجاوه خواهد داشت.

وی گفت: این اداره کل همچنین به منظور ارائه خدمات بهتر در پایانه مرزی میرجاوه ساماندهی محوطه و مسیرهای ورودی و خروجی و همچنین روکش آسفالت محدوده این پایانه مرزی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.