| کد خبر: 218415 |

با حضور معاون وزیر راه

بهره‌برداری ۷۷ طرح راهداری استان اصفهان آغاز شد

بهره‌برداری ۷۷ سامانه حمل و نقل هوشمند و طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان روز شنبه با حضور معاون وزیر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور آغاز شد.

تین نیوز

بهره‌برداری ۷۷ سامانه حمل و نقل هوشمند و طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان روز شنبه با حضور معاون وزیر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اظهارداشت: این طرح ها شامل ۶۷ سامانه حمل و نقل هوشمند، ۲ تقاطع غیرهمسطح در مبارکه، پروژه ایمن سازی و روشنایی اتوبان ذوب آهن و باند دوم مبارکه - شهرضاست که با حضور عبدالهاشم حسن نیا رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به بهره برداری رسید.

مهدی خضری ادامه داد: این طرح ها در شهرستانهای تیران و کرون، شهرضا، فلاورجان، مبارکه و اصفهان افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان افزود: همچنین عملیات اجرایی باند دوم تیران- سامان، لکه گیری و روکش آسفالت محور شهرضا- مبارکه، تقاطع غیرهمسطح منظریه در شهرستان شهرضا، عملیات اجرایی راهدارخانه مرکزی اصفهان،  عملیات نصب باکس های زیرگذر پایانه بار مبارکه و عملیات تقاطع غیر همسطح جرم افشار آغاز شد.

وی با اشاره به بازدید طرح ۶ خطه باند برگشت شهرضا به سمت اصفهان  اضافه کرد: برگزاری نشست  هم اندیشی با تشکل‌های صنفی حمل و نقل کالا و مسافر استان از مهمترین برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر است.

 خضری گفت: بیش از ۶۰ طرح مهم راه‌سازی و روکش آسفالت بزرگراه‌ها و راه‌های شریانی در مناطق مختلف این استان در حال اجراست و  طرح‌های بسیار زیادی با وجود محدودیت‌های منابع و اعتبارات مالی، برای رضایتمندی مردم در سال جاری تعریف شده و در حال اجراست.

استان اصفهان از نظر تعداد شرکت حمل و نقل بار، تعداد پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل، رتبه اول کشور را دارد.  
بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو با ۴۸ هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان فعالیت می‌کنند که نزدیک به ۱۰ درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می‌شوند.  
۴۵۹ شرکت حمل و نقل بار، ۶ پایانه حمل بار، ۲۶ پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و ۴۳ مجتمع بین راهی در سطح استان اصفهان فعالیت می‌کنند.  
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به‌عنوان چهارراه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.  
استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.