| کد خبر: 21705 |

احداثقطار شهری از اولویت‌های عمرانی شورای شهر کرمانشاه است

تین نیوز | فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: پروژه‌های جدید تله‌کابین و شهربازی، پارک بزرگ تفریحی در سراب قنبر، احداث زیرگذرهای جدید و قطار شهری از اولویت‌های اجرایی و عمرانی شورای اسلامی شهر کرمانشاه است.
 
فضل‌اله رنجبر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر کرمانشاه باید بر مبنای حفظ وحدت، استفاده از ظرفیت‌های تمام اعضای شورای شهر و با ایجاد هماهنگی میان کمیسیون‌های مختلف در درون سازمان فعالیت کنند و براین اساس انسجام بخشی به فعالیت‌های اعضای شورای شهر و ایجاد وحدت و هماهنگی الزامی است.
 
فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه شهر کرمانشاه دارای مشکلات جدی و نیازمند مدیریت منسجم شهری است بیان کرد: شورای اسلامی شهر کرمانشاه باید با پیگیری این مسائل و ترغیب شهرداران مناطق مختلف به تلاش بیشتر برای رفع این مسائل، برطرف کردن مشکلات شهر را به عنوان یکی از رسالت‌های اصلی خود به انجام برساند.
 
رنجبر شورای شهر را به عنوان نمایندگان مردم به ارتقای فرهنگ شهروندی از طریق تشویق مردم اعلام کرد و افزود: افزایش جاذبه‌های گردشگری، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و سرعت بخشیدن به تکمیل آن‌ها نیاز امروز مدیریت شهری کرمانشاه است.
 
وی با تأکید بر لزوم افزایش کیفیت و سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و به کارگیری نخبگان و دانشگاهیان در جلسات اتاق فکر گفت: پروژه‌های جدید تله‌کابین و شهربازی، پارک بزرگ تفریحی در سراب قنبر، احداث زیرگذرهای جدید و قطار شهری از اولویت‌های اجرایی و عمرانی شورای اسلامی شهر کرمانشاه است.
 
فرماندار شهرستان کرمانشاه در راستای نیل به اهداف، خواستار واگذاری برخی از پروژه‌ها به بخش خصوصی شد و پرداختن به ساماندهی قره‌سو، همکاری در اجرای پروژه ساماندهی آبشوران، هدایت آب‌های سطحی با توجه به در آستانه قرار گرفتن فصل بارش، ارائه خدمات بیشتر به ساکنان حاشیه نشین و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و مقابله با زمین ‌خواران را از دیگر اولویت‌های شورای شهر کرمانشاه دانست.
 
وی افزود: علاوه بر لزوم مشارکت شهرداری و استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و مردم جهت حل مسائلی نظیر توسعه بی‌رویه شهر، ساخت و سازهای غیرمجاز، افزایش هزینه ارتکاب تخلفات از طریق مصوبات شورای اسلامی شهر سبب پیشگیری از ایجاد بی‌نظمی و نا‌امنی توسط  متخلفان در سطح  شهر می‌شود.
 
رنجبر مساحت بافت فرسوده شهر کرمانشاه را یک هزار و 228 هکتار اعلام کرد و با پائین خواندن سرعت پروژه‌های در دست انجام در راستای مقابله با بافت‌های فرسوده شهری، خواستار افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها و واگذاری این طرح‌ها به بخش خصوصی از سوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه شد.
 
فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: مناطق اسکان غیررسمی و حاشیه‌نشینی جمعیت متوسط و فقیر جامعه در شهر کرمانشاه که به 300 هزار نفر می‌رسند باید با شناسایی نیاز آنان و ارائه خدمات متناسب با نیاز به ساکنان این محلات، در جهت کاهش بیکاری، افزایش درآمد و توانمندسازی آنان اقداماتی از سوی شورای شهر کرمانشاه انجام شود.
 
رنجبر برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را با جایگزینی مشاغل پایدار به جای کسب و کارهای کاذب و نیز تعریف و آموزش مشاغل خانگی و صنایع دستی برای جامعه زنان و دختران ساکن در حوزه‌های حاشیه‌نشینی را از دیگر اقدامات موثر شورای اسلامی شهر کرمانشاه اعلام کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.