| کد خبر: 206690 |

راه اندازی میز خدمت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

میزخدمت و اطلاع رسانی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، در طبقه اول ساختمان مرکزی راه اندازی شد.

تین نیوز
میزخدمت و اطلاع رسانی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، در طبقه اول ساختمان مرکزی راه اندازی شد.
 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، میز خدمت و اطلاع رسانی آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و دریافت نظرات و پیشنهادهای مراجعان می‌باشد.
 
براساس اساس این گزارش، در راستای اهداف و برنامه های بهبود و تعالی سازمانی و با هدف تکریم مراجعان و تسریع امور  و به منظور جلوگیری از سرگردانی و سرعت در پاسخگویی،  میز خدمت و اطلاع رسانی در سازمان راه اندازی شد.
 
استقرار میزخدمت ، علاوه لرتکریم ارباب رجوع به ویژه اعضای سازمان،  به دنبال رصد کردن مطالبات و تأمین خواسته ها با هدف صیانت از حقوق شهروندی، شفافیت در ارائه خدمات و ارتقای سلامت اداری است.
 
گفتنی است در راستای تسهیل و تسریع در مسیر خدمت رسانی، کارشناسان آگاه به قوانین و دستورالعمل ها جهت ارائه خدمت به مراجعه کنندگان در محل میز خدمت مستقر وآماده پاسخگویی خواهند بود. 
 
در همین ارتباط مهندس سعیدیان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در گفتگو با روابط عمومی سازمان اظهار داشت: تسریع در خدمت رسانی به اعضا و شهروندان مهمترین هدف میز خدمت است.
 
 وی افزود: کثرت مراجعه کنندگان و تاکید بر شفافیت بیشتر امور و بهبود اعتماد اعضا به سازمان، از دیگر ضرورتهای استقرار میز خدمت در محل ورودی سازمان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.