| کد خبر: 206558 |

درهای حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از ساعت ۲۰ بسته می‌شود

با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با بحران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، درهای حرم مطهر نیم ساعت پیش از نماز صبح تا ساعت ۲۰ برای زایران باز و از هشت شب تا اذان صبح بسته می‌شود.

تین نیوز

با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با بحران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، درهای حرم مطهر نیم ساعت پیش از نماز صبح تا ساعت ۲۰ برای زایران باز و از هشت شب تا اذان صبح بسته می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، بنابر اطلاعیه صادره، در راستای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا درهای حرم مطهر از ساعت ۲۰ تا نیم ساعت پیش از نماز صبح بسته خواهد بود.
این گزارش می افزاید: بدینوسیله ضمن تأکید بر رعایت نکات بهداشتی صادره از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط آحاد مردم شریف و غیور ایران اسلامی به ویژه زائرین و مجاورین این بارگاه ملکوتی، توصیه می شود زائرین محترم جهت تشرف به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)  و زیارت، حتی الامکان مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و خواهران محترمه نیز حتما از چادر شخصی استفاده کنند.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با بحران آستان مقدس، بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی زائرین ارجمند و مردم عزیز، آیین مذهبی و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی آستان مقدس تا اطلاع ثانوی تعلیق و به زمان مناسب دیگری موکول ‌شده است.

این آستان پیشتر اعلام کرده بود، در راستای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از شیوع ویورس کرونا در های حرم از ساعت ۲۲ تا پیش از نماز صبح جمعه بسته خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.