| کد خبر: 198649 |

◄ ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی/محدودیت‌های ترافیکی اربعین برای خودروهای ترانزیتی برداشته شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین اطلاعیه خود وضعیت راه های کشور در چهارمین روز از آبان‌ماه، محورهای شمالی کشور را دارای بار ترافیک نیمه سنگین اعلام کرد.

تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین اطلاعیه خود وضعیت راه های کشور در چهارمین روز از آبان‌ماه،  محورهای شمالی کشور را دارای بار ترافیک نیمه سنگین اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور را همراه بار ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده نارنجستان و ترافیک نیمه سنگین محدوده سه راهی چلاو در دو مسیر رفت و برگشت، اعلام کرد.

در گزارش مرکز مدیریت راه‌ها آمده است به دلیل بارندگی در محورهای شمالی کشور، رانندگان احتیاط لازم در عبور و مرور را رعایت کنند اما براساس گزازش این مرکز به رغم این بارش‌ها،  تردد روان در محور های  چالوس ، فیروزکوه وآزادراه رشت – قزوین مسیر رفت و برگشت، را شاهد هستیم.

طیق گزارش مرکز مدیریت راه‌ها در محور در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده های مهر ویلا ، ساسانی و پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل جهان نما تا گرمدره، شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و تردد خودروها در این مسیر به کندی صورت می‌گیرد.

در ادامه گارش مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده شهرک صنعتی کاسپین، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در  اکثر مقاطع، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و ترافیک سنگین در محور ملارد – تهران محدوده سرحد آباد ر به دلل مداخلات جوی را شاهد هستیم.

هم‌چنین به علت بارش باران در محورهای استان های البرز ، تهران ، قزوین ،قم ، مازندران، کرمانشاه ، کردستان ، چهارمحال و بختیاری ، لرستان ، مرکزی و همدان، تردد خودروها با کند صورت می‌گیرد.

 در بخش دیگری از گزار مرکز مدیریت راه‌ها؛ محور قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان از محورهای مسدود شریانی هستند که تردد در ان‌ها ممنوع اعلام شده است.

کمربندی دهلران نیط بد دلیل پاره‌‌از عملیات جاده سازی  مسدود و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

محورهای مسدود غیرشریانی نیز در اخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌ها، شمشک-دیزین ، اولنگ-شاهرود

و شهداد – اندوهجرد هستند که بهعلت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود خواهند بود.

این گزارش هم‌چنین حاکی است که، از امروز محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای ترانزیتی در مرزهای درگیر با طرح اربعین برداشته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.