| کد خبر: 195742 |

◄ 2 پروژه مرمت و بهسازی راه‌ها در محور ابرکوه یزد و مهریز به مرحله اجرا درآمد

در 5ماهه نخست سالجاری بیش از 3 میلیون و 727 هزار خودرو وارد خراسان شمالی شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان یزد، اظهار داشت: یکی از این پروژه ها، درزگیری و لکه گیری محور ابرکوه ـ یزد است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، محمد رستگاری  عنوان کرد: قرارداد این پروژه به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال با هدف نگهداری و حفظ روسازی آسفالت موجود و لکه گیری‌های موضعی منعقد شده است.

رستگاری تاکید کرد: در صورت تامین اعتبارات پیش بینی شده، تا پایان سال جاری وضعیت رویه محور ابرکوه ـ یزد، محدوده سعید آباد به سمت یزد به صورت کامل پایش و تمام نواقص و خرابی‌های موجود در آن ترمیم و بهسازی خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان یزد ادامه داد: پروژه دیگر، عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور مهریز ـ مروست، محدوده تقاطع باغ دهوک است.

رستگاری با اشاره به آغاز اجرای این پروژه بیان کرد: این پروژه با قراردادی به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال اجرا می شود و شامل بهسازی و روکش آسفالت حدود پنج کیلومتر از محور مهریز ـ مروست به همراه ساماندهی تقاطع باغ دهوک خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات پیش بینی شده برای این طرح، تا پایان سال جاری تکمیل و سال آینده آماده بهره‌ برداری خواهد بود.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.