| کد خبر: 195229 |

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران وعده داد:

◄ پرداخت 1250 میلیاردتومان تسهیلات به سرمایه‌گذاران حمل‌ونقل عمومی

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از پرداخت 1250 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق کارآفرینی امید به سرمایه‌گذاران در بخش حمل و نقل عمومی، خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از پرداخت 1250 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق کارآفرینی امید به سرمایه‌گذاران در بخش حمل و نقل عمومی، خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محسن پورسید آقایی در مراسم تفاهمنامه توسعه حمل و نقل شهری و کاهش آلودگی هوا که روز دوشنبه ٢٤ تیرماه برگزار شد، گفت: شهرداری تهران ۵٠۵ میلیارد تومان از محل اجرای طرح ترافیک در صندوق کارآفرینی امید سرمای‌ گذاری کرده و صندوق نیز ٧۴۵ میلیارد تومان به این مبلغ اضافه می کند.

وی افزود: در سه ماهه ابتدای امسال ٢۴ میلیارد تومان از منابع حاصل از اجرای طرح ترافیک به صندوق کارآفرینی امید واریز شده و منابع جدید نیز به تبع آن واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید:  

۳۷۶ واگن به خطوط مترو تهران اضافه می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران خاطرنشان کرد: اگر این عزمی که شکل گرفته ادامه یابد حتی در شرایط سخت مالی امروز که ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان است گام‌های مؤثری می‌توانیم برداریم و حتی تا سه سال آینده شاهد دور کردن هیولای آلودگی از سر مردم تهران باشیم.

پورسیدآقایی با اشاره به اینکه نگاه ما برای انعقاد این تفاهم‌نامه در جهت رفع آلودگی بوده است ولی آثار اقتصادی به همراه دارد، گفت: اگر چرخ صنعت تولید موتورهای برقی راه‌اندازی شود علاوه بر استفاده مردم از هوای پاک، کارگران زیادی مشغول فعالیت می‌شوند و این موضوع مسئله‌ای به غیر از رونق تولید نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.