| کد خبر: 192563 |

◄ اتمام عملیات روکش آسفالت گرم در محور بشرویه- ارسک بطول 3 کیلومتر

محمد خیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم در محور بشرویه- ارسک بطول 3 کیلومتر خبر داد.

تین نیوز

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم در محور بشرویه- ارسک بطول 3 کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، محمد خیری افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان بشرویه و بخش ارسک و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات روکش آسفالت گرم در محور بشرویه- ارسک به طول 3 کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه تصریح کرد: این پروژه بصورت پیمانی و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و نهصد و چهل و جهار میلیون ریال در تیر ماه امسال توسط پیمانکار مربوطه اجرایی گردید. 

خیری اظهار داشت: طول محور آسفالته بشرویه به ارسک 24 کیلومتر می باشد که 9 کیلومتر آن در محور اصلی بشرویه – فردوس در بهمن سال 1395 آسفالت و 5/5 کیلومتر آن در سه راهی به سمت ارسک در تیر ماه سال 1397 آسفالت آن اجرا شده است و اکنون حدود 3 کیلومتر آن در تیر ماه امسال روکش آسفالت انجام و به بهره برداری رسید.

همچنین وی به فوگسیل کمربندی ارسک بطول 6 کیلومتر در خرداد ماه امسال نیز اشاره نمود و گفت: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌ های مواصلاتی بشرویه است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محور های اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محور ها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات شاهد افزایش طول عمر جاده را خواهیم شد.

خیری بیان کرد: رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه نیازمند اعتبارات استانی بیشتر می باشد که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌کند.

وی در خصوص پروژه های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه عنوان کرد: پروژه احداث راهدارخانه ارسک – روشنایی در دو نقطه تقاطع کمربندی بشرویه، مسجد ابوالفضل و تقاطع سه راهی ارسک در محور بشرویه- فردوس و روکش آسفالت قسمتی از محور های اصلی بشرویه- فردوس و بشرویه – ارسک و فوگسیل محورهای روستایی حوزه این شهرستان از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه می باشد که در سال جاری عملیاتی و اجرایی می شود.

خیری در پایان متذکر شد: بشرویه دارای بیش از 600 کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌‌شود. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.