| کد خبر: 189626 |

اتمام روکش آسفالت گرم در محور روستایی بشرویه - رقه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اتمام روکش آسفالت گرم در محور روستایی بشرویه- رقه بطول ۲ کیلومتر خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اتمام روکش آسفالت گرم در محور روستایی بشرویه- رقه بطول ۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات روکش آسفالت محور بشرویه- رقه به طول ۲ کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه بصورت پیمانی و در هفته اول خرداد ماه سال جاری توسط پیمانکار مربوطه اجرایی شد افزود: برای اجرای این پروژه بالغ بر سه میلیارد از اعتبارات استانی هزینه شده است.

خیری با اشاره به اینکه طول محور آسفالته روستایی بشرویه- رقه ۱۹ کیلومتر می‌باشد گفت: طی دو سال گذشته ۱۰ کیلومتر آن فوگسیل و ماسه آسفالت اجرا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه با بیان اینکه ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی بشرویه از اولویت‌های مهم این اداره است افزود: این امر نیازمند روکش آسفالت در محور‌های اصلی و روستایی است.

وی در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه، گفت: پروژه احداث راهدارخانه ارسک – روشنایی در دو نقطه تقاطع کمربندی بشرویه، مسجد ابوالفضل و تقاطع سه راهی ارسک در محور بشرویه- فردوس و روکش آسفالت قسمتی از محور‌های اصلی بشرویه- فردوس و بشرویه – ارسک و فوگسیل محور‌های روستایی حوزه این شهرستان از جمله این موارد است.

خیری در خصوص اعتبارات گفت: رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر است که در کناراعتبارات ملی قابلیت بهبود محور‌های حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بشرویه دارای بیش از ۶۰۰ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است افزود: عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.