| کد خبر: 171280 |

◄ آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور بشرویه – ارسک به طول 9 کیلومتر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بشرویه، از آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور بشرویه- ارسک به طول 9 کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان بشرویه خبر داد.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بشرویه، گفت: در راستای افزایش ارتقا ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان بشرویه و بخش ارسک و به‌منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، روکش‌آسفالت محور بشرویه – ارسک به طول 9 کیلومتر انجام می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، محمد خیری افزود: این پروژه به‌صورت پیمانی و از 25 تیرماه شروع‌شده و در کم‌تر از یک ماه اجرا خواهد شد و اجرای این عملیات بااعتباری بالغ‌بر هفت میلیارد ریال از محل طرح‌های عمرانی هزینه شده است.

خیری، اظهار کرد: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقا وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی بشرویه است که این امر نیازمند روکش‌آسفالت در محورهای اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محورها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این‌گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بشرویه، ادامه داد: طول محور بشرویه- ارسک 24 کیلومتر است که 9 کیلومتر آن در مسیر اصلی بشرویه- فردوس قرارگرفته و در بهمن‌ماه 1395 بهسازی و روکش‌آسفالت شده است و اکنون 9 کیلومتر دیگر این مسیر از کیلومتر 12 الی 21 روکش‌آسفالت و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی، بیان کرد: رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی دو بخش مرکزی و ارسک را نیازمند اعتبارات استانی بیش‌تر عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌کنند.

 رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بشرویه، در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بشرویه، عنوان کرد: علاوه بر پروژه فوق و دیگر پروژه‌های در دست اقدام این اداره ازجمله تبدیل چهار دستگاه آب‌نما به پل درراه‌های روستایی و روکش‌آسفالت در محورهای اصلی بشرویه- طبس و بشرویه- فردوس، روکش‌آسفالت شش کیلومتر محورهای روستایی ازجمله اقدامات در دستور کار این اداره هست که در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

 خیری، گفت: بشرویه دارای بیش از 600 کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش‌آسفالت محورها، همه‌ساله به‌تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آن‌ها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.