| کد خبر: 19090 |

حمایت از خودروسازان داخلی در اولویت برنامه های اتحادیه تاکسیرانی شهری است

تین نیوز |  در نشستی که در محل اتحایه تاکسیرانی های شهری کشور برگزار شد راههای افزایش تعامل و همکاری اتحادیه با گروه خودرو سازی سایپا بررسی شد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، سرپرست اتحادیه با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی سیاست کاری اتحادیه  می باشد افزود: خودروسازان داخلی خصوصا و سایپا به عنوان افتخارات کشور محسوب می شوند و مورد حمایت ما هستند.
 
عابدینی با بیان اینکه هدف غایی خودروسازان و اتحادیه تاکسیرانیهای شهر ی کشور به عنوان بزرگترین مصرف کننده محصولات تولید شده آنان خدمت رسانی بهتر به شهروندان جامعه است، افزود: این مهم می رساند که خودرو سازان تلاش بیشتری را جهت افزایش ارتقاء کیفی محصولات داشته تا بدون هیچ دغدغه ای بتوان شاهد حضور خوردوهای تولید داخل در عرصه حمل و نقل عمومی بود.
 
وی ضمن تاکید بر توانمدیهای گروه خودورسازی سایپا به عنوان شرکتی خوشنام و مطرح در عرصه تولید خودرو گفت: این توان وجود دارد که از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی گروه خودروسازی سایپا بهره گیری شود  و در این راستا امیدواریم زمینه همکاری و  هماهنگی مفید دو مجموعه ایجاد شود.
 
عابدینی با اشاره به توانمندی های تخصصی گروه خودور ساز سایپا خواهان همکاری هرچه بیشتر این مجموعه با اتحادیه در انتقال دانش فنی به تاکسیرانان شد و مقرر شد گروه خودرو سازی سایپا در تمامی زمینه ها اعم از تامین قطعات خودرو، برگزاری دورههای آموزشی تخصصی ویژه تاکسیرانان همچون دوره های تعمیر و نگهداری خودرو، چگونگی کاهش مصرف سوخت و آلاینده ها و نظایر آن جهت تاکسیرانان با اتحادیه همکاری داشته باشد.
 
معاون فروش شرکت سایپا در این نشست ضمن معرفی محصولات جدید گروه خودروساز سایپا گفت: مجموعه سایپا  در کنار اتحادیه جهت تسهیل خدمات رسانی به تاکسیرانان و شهروندان خواهد بود.
 
به گفته قادری فضای تعاملی به وجود آمده قطعا خواهد توانست به  رفع مشکلات حمل و نقل عمومی درونشهری کمک نماید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.