| کد خبر: 187905 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

◄ امور عمرانی نباید به بهانه کمبود بودجه متوقف شود

در حوزه راهداری بحث بسترسازی مناسب برای محورهای مواصلاتی، ارتقاء ایمنی و ارتقاء درجه کیفی راه های استان مدنظر است و همه تلاش ما باید معطوف به استفاده لازم و ایمن مردم، مسافران و رانندگان باشد تا بتوانند با کمترین دغدغه از بستر ایمنی که در محورهای مواصلاتی استان فراهم شده، استفاده کنند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به مشکلاتی که امسال دولت به لحاظ بودجه ای با آن دست و پنجه نرم می کند، گفت: امور عمرانی نباید به بهانه کمبود بودجه متوقف شود بلکه باید با مدیریت جهادی امور را به پیش برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، علی علیخانی در نشست روسای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از زحمات تمام کارکنان این اداره کل در بخش های مختلف و تلاش شبانه روزی آنها و کسب موفقیت های چشمگیر در سال 97 اظهار داشت: موفقیت های کسب شده مرهون تلاش شبانه روزی تمام کارکنان ستادی، اجرایی، معاونان، راهداران و ... بوده است.

وی با اشاره به اینکه در خدمت رسانی به مردم نواقصی نیز وجود دارد، افزود: این نواقض باید شناسایی و به نقاط قوت تبدیل شود و نقاط قوت نیز باید تقویت شود تا بتوانیم بهتر از گذشته به رسالت واقعی خدمات رسانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای عمل کنیم.

علیخانی خاطرنشان کرد: در حوزه راهداری بحث بسترسازی مناسب برای محورهای مواصلاتی، ارتقاء ایمنی و ارتقاء درجه کیفی راه های استان مدنظر است و همه تلاش ما باید معطوف به استفاده لازم و ایمن مردم، مسافران و رانندگان باشد تا بتوانند با کمترین دغدغه از بستر ایمنی که در محورهای مواصلاتی استان فراهم شده، استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد عنوان کرد: در حوزه حمل و نقل هم تلاش بر این است که با مناسبت‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت و خدمات رسانی هرچه بهتر بتوانیم خدمتگذار خوبی برای مردم استان و میهن عزیزمان باشیم.

علیخانی تاکید کرد: ادارات شهرستانی، ستادی و معاونان، برنامه هایی که قرار است امسال با کمک یکدیگر انجام دهند را در جلسات مطرح کنند تا ضمن مرور آنها، اگر مشکلاتی در زمینه اجرا وجود دارد را برطرف کرده و با شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات، بتوانیم بهترین راهکار را ارائه دهیم و با یک انرژی مضاعف در ابتدای سال با برنامه ریزی منظم و منسجم نسبت به برنامه های تدوین شده اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه سال گذشته با پیگیری ها و تلاش های مجدانه ای که انجام شد و با تعامل خوبی که بین دستگاه های خدمات رسان از جمله پلیس راه، اورژانس جاده ای، هلال احمر و حمایت های استاندار و ادارات ستادی مرتبط با استانداری و حمایت های بی دریغ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیران کل ستادی برقرار بود، موفقیت های خوبی کسب شد اما هنوز باید برای رسیدن به جایگاه بهتر تلاش کنیم.

علیخانی تصریح کرد: البته هنوز انتظاراتی که سیستم از برخی کارکنان دارد، برآورده نشده و امیدواریم با جدیت تمام وقت بگذارید و انتظارات را برآورده کنید زیرا همه ما وقتی مسئولیتی را پذیرفتیم باید تمام و کمال به جمع بندی و نتیجه برسانیم.

وی تاکید کرد: مسئول همواره مورد سئوال و پاسخگو است و تنها این نیست که میزی یا اتاقی در اختیار او باشد بلکه باید مسئولیت خود را به درستی انجام دهد به ویژه اکنون که کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد.

علیخانی در پایان، با اشاره به کمبودهایی که به طور قطع امسال در اعتبارات عمرانی وجود خواهد داشت، افزود: باید با تدبیر و ارائه راهکار مناسب و مدیریت صحیح، اقدامات با کمترین هزینه و بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان انجام شود و اطمینان داشته باشید که با لطف خدا و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و تلاش دولت، مشکلات برطرف خواهد شد و از این مسیر سخت عبور خواهیم کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.