| کد خبر: 186841 |

معاون شهردار تهران تاکید کرد:

◄ ارایه خدمات بهتر و جلب رضایت شهروندان

مهم‌ترین و اصلی‌ترین مرحله در پروسه جلب رضایت مشتری، شناسایی توقعات، انتظارات و احتمالاً پیشنهاد‌های مطروحه از طرف مصرف‌کننده است که بر اساس آن سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی سازمان را در مسیر ارائه بهتر خدمات تعریف خواهیم کرد.

تین نیوز

در دومین روز از جشنواره تاکسیرانی، «میز خدمت پاسخگویی به مراجعان سازمان تاکسیرانی » با حضور معاون حمل ونقل و ترافیک و رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ محسن پور سید آقایی عصر روز گذشته در مراسم افتتاح میز خدمت پاسخگویی به مراجعان سازمان تاکیسرانی تصریح کرد: در عرصه فعالیت های خدماتی، نگرش مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان  یکی از اصول کار تلقی می شود و معتقدم رضایت مشتری در گرو عملکرد و رضایت کارکنان سازمان  است.

وی با بیان اینکه رضایتمندی شهروندان از خدمات ناوگان عمومی ملاک تشخیص و انتخاب گام های بعدی و برنامه ریزی در حوزه مدیریت ترافیک شهر است گفت: راه اندازی میز خدمت تاکسیرانی اقدامی اثرگذار در ارائه هرچه بهتر خدمات، کاهش مراجعات و تسریع روند رسیدگی به درخواست های شهروندان است.

معاون شهردار تهران با اشاره به فعالیت تاکسی های  اینترنتی در سطح شهر گفت: گرچه مسائل کلان حاکمیتی در نظام تاکسی های اینترنتی مطرح است، اما در نگاه مردم، عملکرد مطلوبی دارند چرا که به لحاظ خدماتی و هم از منظر تعرفه ی کرایه مطلوب بوده  و از سوی دیگر  به دلیل نظرسنجی که در نرم افزار برای رانندگان صورت می گیرد تلاش کرده اند بهترین سرویس را به مشتری ارائه کنند. معتقدم این انتخاب از کیفیت خدمات ارائه شده نشات گرفته و ما می بایست در این رقابت با ارتقا کیفیت خدمات خود به شهروندان،  ضمن ایجاد یک رابطه ی صمیمانه میان تاکسیرانان و مردم، رضایت عمومی و بهره وری سازمانی را افزایش دهیم.

پورسیدآقایی در ادامه با تاکید بر اینکه باید صدای مشتری و خواسته هایشان شنیده شود اظهار داشت: مهم ترین و اصلی ترین مرحله در پروسه جلب رضایت مشتری، شناسایی توقعات، انتظارات و احتمالاً پیشنهاد های مطروحه از طرف مصرف کننده است که بر اساس آن سیاست ها و برنامه های عملیاتی سازمان را در مسیر ارائه بهتر خدمات تعریف خواهیم کرد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه فعالیت های این سازمان هم از لحاظ گستردگی و هم از لحاظ عمق خدمات بی بدیل و بی نظیر است گفت: سهم 22.5 درصدی تاکسی ها در جابه جایی روزانه مردم تهران، رقم بسیار بالایی در مقایسه با سایر کلان شهرهای دنیا است که نشان از تاثیر اجتماعی و ضریب نفوذ این ناوگان در میان شهروندان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.