| کد خبر: 186284 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:

◄ ایجاد سیل بند خاکی برای جلوگیری از ورد آب به جاده

محور اهواز به خرمشهر باز است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: در 40 کیلومتری محور اهواز به خرمشهر، به دلیل طغیان رودخانه کارون، آب به سطح جاده رسیده است اما با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای و ایجاد سیل بند خاکی در حدود یک کیلومتر، از ورد آن به جاده جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا با بیان اینکه این سیل بند به صورت مداوم در حال ترمیم است، گفت: شرایط محور بستگی به مقدار آب اطراف جاده جریان دارد و این احتمال هست که آب وارد جاده شود اما تا کنون مشکلی نداشته ایم.

بهرامی نیا با اشاره به شرایط محور آبادان-ماهشهر، افزود: این محور نیز دچار آبگرفتگی نشده و تردد به شکل عادی در جریان است و برای پیشگیری از احتمال آبگرفتگی، نیروهای راهداری در حال ایجاد سیل بند خاکی هستند که با ایجاد این سیل بندها این جاده از خطرآبگرفتگی در امان خواهد ماند.

وی تأکید کرد: یک هزار دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از 7 استان به منظور کمک از جمله ایجاد سیل بند و استحکام بخشی سیل بندها وارد استان شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تأکید کرد: تا رفع کامل آبگرفتگی جاده ها امکان ترمیم آنها وجود ندارد.

بهرامی نیا تصریح کرد: باید تلاش کنیم آب های جاری در سطح استان به شکلی هدایت بشوند که مشکلی برای جاده ها و اختلالی در تردد خودرو ها نداشته باشد.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.