| کد خبر: 185628 |

◄ ​ ‍ ‌امدادرسانی راهداری تهران به مناطق سیل زده استان خوزستان

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به مناطق سیل زده استان خوزستان امدادرسانی کرد.

تین نیوز

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اعزام نیرو، ماشین آلات و تجهیزات به امدادرسانی و یاری مردم سیل زده خوزستان شتافت

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، محمدحسن کلهری معاون حمل و نقل از امداد رسانی و اعزام ماشین آلات راهداری به مناطق سیل زده استان خوزستان خبر داد.

محمد حسن کلهری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از روز یکشنبه ۱۸ تا شنبه ۲۴ فروردین سالجاری در مناطق سیل زده حاضر و به نمایندگی این اداره کل امر مدیریت بحران و امداد رسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان را عهده دار است.

کلهری اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران نسبت به اعزام 5 دستگاه کامیون کمپرسی سنگین و دو خودرو سبک به مناطق سیل زده استان خوزستان اقدام نموده که ماشین آلات فوق از روز چهار شنبه مورخ ۲۱ فروردین در شهرستان دشت آزادگان مستقر و به خدمات رسانی در مناطق سیل زده شامل شهرهای سوسنگرد، بستان، کوت سید ابونعیم و سایر مشغولند.

وی افزود: اقدامات صورت گرفته توسط ماشین آلات راهداری، حمل خاک از معدن به محل های احداث و تقویت سیل بندهای شهرهای مربوطه همچنین حمل و نقل چادر، خوراک دام برای احشام روستاییان و سایر اقدامات امدادرسانی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.