| کد خبر: 183277 |

◄ کسب رتبه برتر توسط بندر خرمشهر در دومین سمینار مسئولیت اجتماعی خوزستان

بندر خرمشهر در دومین سمینار بین المللی مسئولیت اجتماعی CSR استان خوزستان رتبه برتر را کسب کرد.

تین نیوز

مدیر کل بنادرودریانوردی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با توجه به اهمیت و ضرورت تبیین اصول و مؤلفه‌های مسئولیت اجتماعی و در راستای اهداف دولت مبنی بر استانداردسازی، شفاف‌سازی فعالیت‌ها و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و صنایع استان خوزستان، دومین سمینار بین‌المللی مسئولیت اجتماعی با عنوان مسئولیت اجتماعی صنایع، محرومیت‌زدایی و توسعه منابع انسانی با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، مدیران عامل شرکتها، فرمانداران و شهرداران استان خوزستان در محل سالن امام رضا شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی افزود: بندر خرمشهر در بعد اخلاقی و فعالیت‌های داوطلبانه به دلیل ارائه خدمات رفاهی و آموزشی و حمایت از رویدادهای فرهنگی و ارزشی و بهبود روابط کار و در بعد محیط‌زیست به دلیل اجرای طرح پیشگیری و مقابله با آلودگی‌های دریایی از نظر هیئت‌داوران رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه ایجاد وحدت رویه، یکپارچگی عملکرد و انسجام‌بخشی به عملکرد دستگاه‌ها در زمینه مسئولیت اجتماعی را از مهم ترین اهداف این سمینار عنوان کرد.

مدیر کل بنادرودریانوردی خرمشهر این موفقیت را مرهون زحمات و تلاش های بی‌دریغ و شبانه‌روزی کارکنان مجتمع بندری خرمشهر در عرصه‌های مختلف دانست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.