| کد خبر: 182284 |

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر داد:

◄ سرمایه‌گذاری ۱۷۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی در بندر خرمشهر

بسته پیشنهادی به سازمان بنادر برای حمایت از بخش خصوصی در بندر خرمشهر ارائه شد.

تین نیوز

مدیر کل بنادرودریانوردی خرمشهر از ارائه بسته پیشنهادی به سازمان بنادرودریانوردی برای حمایت از بخش‌خصوصی که سرمایه‌گذاری در این بخش را جذاب‌تر کند خبر داد و گفت: تاکنون بخش خصوصی ۱۷۵ میلیارد تومان در این بخش سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی گفت: حدود ۱۷۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در بندر خرمشهر سرمایه‌گذاری شده است که به ایجاد ترمینال کانتینری در زمینی به وسعت ۱۵ هکتار و خرید تجهیزات تخلیه و بارگیری مدرن برای تکمیل زیرساخت‌های بندر خرمشهر می‌توان اشاره کرد.

وی افزود: در راستای حمایت از بخش خصوصی و کاهش تعرفه‌های بندری می‌توان شرایطی را مهیا کرد که سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی به راحتی در بندر خرمشهر سرمایه‌گذاری کنند.

مدیر کل بنادرودریانوردی خرمشهر در ادامه تصریح کرد: سازمان بنادرودریانوردی به منظور حمایت از بخش‌خصوصی به‌تازگی تعرفه بندری را کاهش داده و با این کار حوزه سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی را برای سرمایه‌گذاران آسان کرده است. ما هم می‌توانیم از سود خود بگذریم تا از بخش‌خصوصی حمایت کنیم تا این بخش در کنار بخش دولتی قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: بندر خرمشهر با ۲۳۰ هکتار وسعت یکی از بنادر کانتینری کشور در خلیج فارس بوده و به دلیل همجواری با کشور عراق، یک منطقه استراتژیک از نظر تجاری است که با قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند و نزدیکی به پالایشگاه آبادان و دیگر صنایع خوزستان فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در آن فراهم است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.