| کد خبر: 182996 |

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهرخبر داد:

◄ افزایش بهره‌وری با نظام پیشنهادها و مشارکت کارکنان دربندر خرمشهر

مدیر کل بنادرودریانوردی خرمشهراز افزایش بهره‌وری با نظام پیشنهادها و مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی در بندر خرمشهر خبرداد.

تین نیوز

 مدیر کل بنادرودریانوردی خرمشهراز افزایش بهره وری با نظام پیشنهادها و مشارکت کارکنان در تصمیم گیری های مدیریتی در بندر خرمشهرخبرداد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی در مراسم سومین جشنواره نظام پیشنهادها که در سالن اجتماعات این بندر برگزار شد گفت: نظام پیشنهادها موتور محرکه توسعه سازمانی است و هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج و توسعه نظام مشارکتی در بین کارکنان در راستای نیل به اهداف سازمانی بیان کرد.

وی افزود: با حمایت و پشتیبانی مدیران بندر خرمشهر از نظام پیشنهادها و پیشنهاد های کارکنان و نقشی که این پیشنهادها در بهبود فرآیند سازمان داشته است یک فرهنگ قوی مبتنی بر مشارکت کارکنان و روح همبستگی سازمانی ایجاد شده است.

مدیر کل بنادرودریانوردی خرمشهراظهار کرد: نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد اگر به معنای واقعی یعنی مشارکت کارکنان در تصمیم گیری های سازمانی کار کند می تواند موجبات ارتقاء انگیزه کاری کارکنان را فراهم سازد.

وی با اشاره  به سابقه ی ۱۴ ساله ی نظام پیشنهادها در این اداره‌کل از توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه های هوشمند یاد کرد و گفت:اگر قرار باشد حرکت مثبتی در سازمانی اجرا شود از طرف نیروی انسانی است.

در ادامه مراسم مسئول حوزه فرهنگی اداره‌کل بندر ودریانوردی خرمشهرنیز ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا و گرامیداشت روز زن و مقام مادر به بیان فضائل حضرت زهرا پرداخت و اظهار کرد: انجام امور به صورت مشارکتی ریشه در تاریخ اسلامی دارد و باید از تفکر و اندیشه سازمانی استفاده کرد.

حجت الاسلام کریم باویه گفت:پیشنهادهایی که در راستای کاهش هزینه های سازمان ارائه می‌شود می تواند به سرعت در سازمان عملیاتی گردد وقتی این پیشنهادها از سوی کارکنان ارائه می‌شود قطعا قابلیت پذیرش بیشتری از سوی کارکنان خواهد داشت.

در پایان از پیشنهاد دهندگان ،کارشناسان بررسی پیشنهادها ،اجراکنندگان پیشنهاد و  و دبیران قبلی با اهدا هدایایی تقدیر شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.