| کد خبر: 183264 |

◄ تقویم مناسبت‌های حمل‌ونقل پاک به شهرداری‌ها ابلاغ شد

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تهیه تقویم مناسبتی حمل‌ونقل پاک و ابلاغ آن به شهرداری ها داد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تهیه تقویم مناسبتی حمل‌ونقل پاک و ابلاغ آن به شهرداری ها داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور، مرضیه حصاری با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهمیت موضوع حمل‌ونقل پاک و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت نشاط اجتماعی و اجرایی‌سازی اصول اقتصاد مقاومتی در کشور، یکی از مهمترین برنامه‌‌های هدفگذاری شده در پویش حمل‌ونقل پاک، تدوین تقویم مناسبتی حمل‌ونقل پاک با رویکرد برگزاری نشست های تخصصی، همایش‌ها و برنامه‌های جمعی در راستای توسعه دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی شهروندان، تعریف شده بود.

وی افزود: پس از تشکیل جلسات متعدد با حضور شهرداری‌ها و دیگر ارگان‌های مرتبط و سازمان های مردم نهاد و فعالان این عرصه، این تقویم تهیه و برای اجرا به شهرداران سراسر کشور ابلاغ شد.

حصاری اضافه کرد: مناسبت‌های این تقویم با هدف همکاری‌های مشترک بین شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط از قبیل وزارتخانه‌‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان‌های حفاظت محیط‌زیست و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه، پلیس راهور ناجا، فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران و رسانه ها تعریف شده است.

وی در خاتمه ابراز امیدواری نمود که با همکاری و همدلی در راستای توسعه حمل‌ونقل پاک، شاهد سلامتی و نشاط بیشتر شهروندان و کاهش آلودگی هوا، تصادفات شهری و هزینه‌های مرتبط با حمل‌ونقل در کشور باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.