| کد خبر: 180815 |

◄ ایمن‌سازی آموزشی در مدارس حاشیه راه‌ها

موضوع قرارداد آموزش به دانش آموزان شامل مقررات راهنمایی و رانندگی، حفظ ایمنی در هنگام تردد عرضی و طولی در جاده‌های اصلی به‌عنوان عابر پیاده و دوچرخه‌سوار و اصول ایمنی سرنشینان وسیله نقلیه است.

تین نیوز

به‌منظور آموزش مفاهیم ایمنی عبور و مرور به دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها، اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران اقدام به انعقاد قرارداد با گروه هنری-آموزشی جهت اجرای برنامه‌های آموزشی با محوریت موضوع ایمنی عبور و مرور در قالب اجرای نمایش شاد، آموزش تئوری مفاهیم ایمنی، سرود و پرسش و پاسخ از دانش آموزان و اعطای جوایز در 45 مدرسه ابتدایی حاشیه محورهای برون‌شهری استان کرده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و به نقل از اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران بابیان این خبر گفت: موضوع قرارداد آموزش به دانش آموزان شامل مقررات راهنمایی و رانندگی، حفظ ایمنی در هنگام تردد عرضی و طولی در جاده‌های اصلی به‌عنوان عابر پیاده و دوچرخه‌سوار و اصول ایمنی سرنشینان وسیله نقلیه است.

ابوالفضل صفری، افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده اجرای این طرح هم‌زمان با هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری از اواخر آذرماه آغاز شد و تا پایان بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

صفری خاطرنشان کرد: در سال گذشته ایمن‌سازی آموزشی در 40 مدرسه صورت گرفته که با توجه به استقبال دانش آموزان و اولیای مدارس این تعداد در سال جاری به 45 مدرسه براساس اعتبارات ابلاغی افزایش‌یافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.