| کد خبر: 179762 |

◄ تعداد مراجعان به مراکز معاینه‌فنی نصف شد

رئیس ستاد مرکز معاینه‌فنی خودروهای شهر تهران از افزایش مراکز معابنه‌فنی به 50 مرکز خبر داد.

تین نیوز

رئیس ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای شهر تهران از افتتاح دو مرکز معاینه‌فنی ثابت و دو واحد سیّار خبرداد و گفت: با بهره‌برداری از این 4 مرکز  که با حضور دکتر حناچی شهردار تهران انجام می‌شود، تعداد مراکز معاینه‌فنی در کلان‌شهر تهران به 50 واحد خواهد رسید

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سیدنواب حسینی‌منش در ادامه سخنان خود به افتتاح دو مرکز جدید معاینه‌فنی طی هفته جاری مشروط به حضور شهردار تهران خبر داد و افزود:  علاوه بر دو مرکز ثابت قرار است دو واحد سیّار معاینه‌فنی خودرو در شهر تهران نیز راه‌اندازی شود.

حسینی‌منش از کاهش مراجعه به مراکز معاینه‌فنی نسبت به آبان‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: این موضوع به آن دلیل اتفاق افتاده که بیش‌تر مراجعات به منظور شرکت در طرح جدید ترافیک از سوی رانندگان صورت گرفته است. زیرا داشتن برگه معاینه‌فنی یکی از الزامات ورود در طرح ترافیک جدید است.

با اشاره به اینکه نسبتاً مراکز معاینه‌فنی خلوت‌تر از گذشته شده است، اظهار کرد: مراکز معاینه‌فنی این روزها کار خود را در آرامش بیش‌تری دنبال می‌کنند. آبان‌ماه سال جاری روزانه 9500 دستگاه خودرو مورد معاینه‌فنی قرار می‌گرفتند اما امروز این تعداد به حدود 4000 دستگاه کاهش پیدا کرده است.

رئیس ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای شهر تهران، به این نکته نیز اشاره کرد که، زمان افتتاح و بهره‌برداری از دو مرکز ثابت و دو واحد سیار معاینه‌فنی مشروط به حضور شهردار تهران است که منتظر اعلام زمان آن از سوی دفتر ایشان هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.