| کد خبر: 178825 |

◄ تشریح برنامه‌های همایش و نمایشگاه تهران هوشمند

آموختیم که شهر هوشمند دارای ابعاد زیاد است و هرکسی از ظن خود یار آن خواهد شد. باید گام به گام و اصولی در این جهت حرکت کرد. بررسی را از محل حل چالش ها آغاز کردیم. از تجربه و درس آموخته‌های جهانی بهره گرفتیم.

تین نیوز

دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران و معاونان شهردار و جمع زیادی ار مهمانان خارجی در سالن همایش های برج میلاد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران ضمن خوشآمد گویی به مدعوین، اظهار کرد: امید که این رویدد راهگشای پیشرفت شهر به سوی هوشمند شدن بشد.

محمد فرجود گفت: آموختیم که شهر هوشمند دارای ابعاد زیاد است و هرکسی از ظن خود یار آن خواهد شد. باید گام به گام و اصولی در این جهت حرکت کرد. بررسی را از محل حل چالش ها آغاز کردیم. از تجربه و درس آموخته‌های جهانی بهره گرفتیم.

وی افزود: تعاریف خود در قالب شهر هوشمند  را در قالب سمینار و همایش با ذی نفعان به اشتراک گداشتیم تا نظرات همه بازیگران را اخذ کنیم. راهبردها را به کار بستیم . در فاز برنامه‌ریزی تمامی نظرات را مورد استفاده فرار دادیم و محور حرکت ما مشارکت بوده است. در مسیر تهران هوشمند آموختیم بدون همراهی شهروندان دستیابی به شهر هوشمند ممکن نیست.

با ارائه برنامه‌های مهم گامی بزرگ به سوی شهر هوشمند برداشتیم. سامانه تهران من را به این منظور به اجرا گذاشتیم تا اطلاعات یکپارچه در اختیار کاربران قرار دادیم.

فرجود،  با اعلام این خبر گفت: امسال نیز همانند سال گذشته، میزبان جمعی از فعالان و متخصصان دولتی و بخش خصوصی از کشورهای مختلف در حوزه شهر هوشمند هستیم.

به گفته فرجود، آندری بلوزروف، مشاور استراتژی و نوآوری مسکو و دمیتری کاراندین، مدیر پروژه آزمایشگاه هوشمند این شهر با حضور در ایران و شرکت در این همایش به انتقال تجربیات خود در خصوص روند توسعه شهر هوشمند در مسکو و چالش‌ها و فرصت‌های آن، مسیر رسیدن به شهر هوشمند و پروژه آزمایشگاه شهر هوشمند مسکو سخنرانی خواهند کرد.

او افزود: همچنین در این دوره از همایش، مدعوینی از سوییس، اسپانیا و هلند در قالب کارگاه‌های تخصصی به انتقال تجربیات خود در زمینه حرکت به سمت شهرهای هوشمند خواهند پرداخت.  فرانسس دومینگو، مدیر توسعه کسب و کار شرکت Worldsensing اسپانیا در کارگاهی آموزشی، در حوزه بهبود ترافیک با کمک پلتفرم جابجایی هوشمند سخن خواهد گفت. لارس مینث، مدیر عامل Quantusec سوییس و عضو شورای جهانی شهرهای هوشمند نیز در کارگاه تاب آوری ساختارمند در شهر هوشمند که در روز دوم همایش برگزار می‌شود، به ارائه تجربیات سوییس در پیشگیری و واکنش سریع در مواقع اضطراری خواهد پرداخت. همچنین آنتون لامبرتوس بوش، مدیرعامل شرکت MOVE Mobility هلند، در کارگاهی جانبی در خصوص بهبود ترافیک شهری به کمک تحلیل کلان داده صحبت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.