| کد خبر: 17675 |

مرکز تفریحی هوانوردی فوق سبک در بوشهر راه اندازی می شود

تین نیوز | معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: این استان در نقاط مختلف دارای امکانات فرودگاهی برای تقویت گردشگری در حوزه هوایی است و می توان مرکز تفریحی هوانوردی فوق سبک در همه نقاط این استان راه اندازی کرد.
 شاپور رستمی روز پنج شنبه در نشست ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر این استان افزود: با توجه به وجود ظرفیت های لازم در نقاط مختلف این استان مرکز آموزشی، تفریحی هوانوردی فوق سبک راه اندازی می شود.
 
وی ادامه داد: استان بوشهر دارای 700 کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس است و راه اندازی اورژانس دریایی در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.
 
رستمی بیان کرد: بیش از 60 درصد شهرها و روستاهای استان ساحلی بوشهر در کنار ساحل خلیج فارس قرار دارد و مردم بیشتر از طریق دریا امرار معاش می کنند.
 
وی خارک را جزیره مقاومت و ایستادگی نام برد و اضافه کرد: این جزیره یکی از نقاط مهم و راهبردی کشور است که وجود امکانات اورژانسی در آن ضرورت دارد.
 
رستمی با بیان این که بوشهر دارای ظرفیت های مهم گردشگری است، اظهارکرد: وجود مردم خونگرم و میهمان پذیر استان سبب شده جذابیت و ترغیب گردشگران به استان بوشهر بیشتر شود به گونه ای که در فصول مختلف سال شاهد حضور گردشگران در این استان هستیم.
 
وی وجود امنیت مناسب در استان بوشهر را سبب ماندگاری گردشگران دانست و تصریح کرد: امنیت در استان بوشهر سبب شده گردشگران با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه ای به گردش بپردازند و این مهم افزایش ماندگاری گردشگران در استان بوشهر را در پی داشته است.
 
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: دمای هوا هیچ تاثیری بر حضور گردشگران ندارد و تنها گردشگر به جذابیت و زیبایی مناطق توجه دارد از این نظر لازم است به این مهم توجه ویژه شود.
 
رستمی افزود: وجود سواحل زیبای خلیج فارس، آثار و ابنیه تاریخی منحصر به فرد، مناظر طبیعی و دیگر جذابیت ها در استان بوشهر سبب شده در ایام سال گردشگران زیادی از این استان دیدن کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.