| کد خبر: 175836 |

◄ بهبود نسبی شرایط کامیون‌داران؟

وضعیت کامیون‌داران نسبت به چند وقت گذشته به‌مراتب بهتر شده است. حسن نصیری، مدیرعامل تعاونی کامیون‌داران جویبار بابیان این مطلب گفت: درحال‌حاضر به‌صورت کم‌وبیش، برخی از خواسته‌های رانندگان درحال اجابت است و باید چشم‌انتظار آینده ماند.

تین نیوز

وضعیت کامیون‌داران نسبت به چند وقت گذشته به‌مراتب بهتر شده است.

حسن نصیری، مدیرعامل تعاونی کامیون‌داران جویبار با بیان این مطلب گفت: در حال‌ حاضر به‌صورت کم‌وبیش، برخی از خواسته‌های رانندگان درحال تحقق است و باید چشم‌انتظار آینده ماند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، نصیری با اشاره به اینکه در موضوع تأمین قطعه و لوازم کامیون‌ها هیچ اقدامی تا به‌امروز صورت نگرفته است و درخصوص تأمین لاستیک نیز پایانه بر اساس شماره کیلومتر، یک جفت لاستیک به راننده واگذار می‌کند، افزود: درحال‌حاضر لاستیک با قیمت ارز 4200 تومانی توزیع می‌شود و رانندگان نیز در این وضعیت اقدام به خرید می‌کنند.

مدیرعامل تعاونی کامیون‌داران جویبار بابیان اینکه حدود 25 روز از زمان بارگیری مجدد کامیون‌داران می‌گذرد و مشکلی در بارگیری وجود ندارد، تصریح کرد: افزایش نرخ کرایه کامیون‌داران مصوب شده است و تا هفته آینده دستور اجرایی آن صادر می‌شود.

نصیری بابیان این‌که همچنان گرانی قطعه و لوازم، به‌عنوان بزرگ‌ترین مشکل کامیون‌داران محسوب می‌شود اظهارکرد: بهانه افزایش قیمت قطعه، تغییر نرخ دلار و ارز است و با توجه به اینکه بسیاری از لوازم به کشور وارد می‌شود، این مشکل برطرف نشده است.

مدیرعامل تعاونی کامیون‌داران جویبار با اشاره به پیامک‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی‌بر قطع کارت سوخت درصورت عدم بارگیری برای سه روز متوالی، اظهارکرد: وقتی کسی بارنامه نمی‌گیرد قطعاً نیازی به سوخت ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.