| کد خبر: 173159 |

◄ آغاز هفت پروژه عمرانی و بهسازی در فرودگاه مهرآباد

صفی‌نیا با اشاره به انجام دو پروژه مهم فضاسازی و روشنایی مقابل ترمینال‌های یک و دو افزود: با انجام این پروژه‌ها در مسیر زیباسازی و تسهیل گردش کار مسافری حرکت می‌کنیم.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از آغاز اجرای هفت پروژه عمرانی و تاسیساتی بهسازی و نوسازی بااعتباری بالغ‌بر 700 میلیارد ریال باهدف ارتقای خدمات فرودگاهی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه مهرآباد؛ میرسعید صفی‌نیا با اعلام این خبر گفت: نیمه اول شهریور این پروژه‌ها بااعتباری حدود 700 میلیارد ریال به پیمانکار واگذار و مقرر شد در 18 ماه تکمیل و در زمان مقرر آماده بهره‌برداری شوند.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد بابیان این‌که تا تکمیل پروژه‌های در دست اقدام، طرح جدیدی تعریف نخواهد شد، افزود: خوشبختانه با اقدامی بی‌سابقه، پروژه‌های 15 ماه پیش در کمتر از 9 ماه انجام شد.

هفته گذشته پروژه‌های بهسازی و مقاوم‌سازی سالن ورودی ترمینال یک و ادامه احداث پروژه pier برای نصب ایربریج‌ها و فضاسازی مقابل ترمینال یک و دو، ادامه بهسازی ترمینال یک و دو، بهسازی باراندازهای ترمینال یک و دو و هم‌چنین پروژه روشنایی لندساید مقابل ترمینال یک و دو را تعریف کردیم.

صفی‌نیا با تاکید بر تسریع انجام پروژه مقاوم‌سازی و راه‌اندازی سالن ورودی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد گفت: با پایان این پروژه می‌توانیم بار ترافیکی ورودی مسافران فرودگاه مهرآباد را در ترمینال دو و شش کاهش دهیم و با تقسیم پروازهای ورودی در ترمینال های یک، دو و شش از حجم ورود مسافران در این ترمینال‌ها بکاهیم و با سرعت بیش‌تری به خروج مسافران از ترمینال‌ها در راستای ارتقای خدمات فرودگاهی کمک کنیم.

صفی‌نیا با اشاره به انجام دو پروژه مهم فضاسازی و روشنایی مقابل ترمینال‌های یک و دو افزود: با انجام این پروژه‌ها در مسیر زیباسازی و تسهیل گردش کار مسافری حرکت می‌کنیم.

وی در پایان گفت: در قالب یک قرارداد جدید حدود 20‌پروژه دیگر در راستای ارتقای خدمات استاندارد و ایمنی پروازها و هم‌چنین ارتقای خدمات فرودگاهی درراه داریم که با انجام مناقصه و فراخوان آن پروژه‌ها را نیز شروع خواهیم کرد.

صفی‌نیا، تاکید کرد: تلاش و همراهی واحدهای مختلف فرودگاه مهرآباد برای نهایی شدن پروژه‌های این فرودگاه و کسب رضایت‌مندی کامل ‌مسافران ادامه دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.