| کد خبر: 170887 |

◄ بررسی مشکلات تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد

مشکلات تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد بررسی شد.

تین نیوز

جلسه بهبود و ارزیابی عملکرد تاکسی‌های فرودگاه مهرآباد با حضور مدیرکل فرودگاه و مدیرعامل‌های چهار شرکت تاکسیرانی مستقر در این فرودگاه برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی فرودگاه مهرآباد؛ این جلسه به‌منظور بررسی مشکلات تاکسیرانان و ارائه راهکار برای رفع آن‌ها و اتخاذ تصمیمات در جهت ارتقا سطح خدمت‌رسانی و سرویس‌دهی به مسافران برگزار شد.

میرسعید صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد، با اشاره به تکریم ارباب‌رجوع و لزوم ارائه خدمات بهتر به مسافران فرودگاه‌ها اظهار کرد: اکنون با هماهنگی و نظم در این موارد، باید در خصوص مدیریت پکپارچه و مکانیزه تاکسیرانی، ساماندهی خودروهای اینترنتی، راهکار مقابله با رانندگان غیرمجاز (آزادکارها)، مدیریت و ساماندهی مسافر دهی و همچنین پیاده‌سازی تعرفه‌های سال 97 به یک انسجام و هدف واحد رسید.

وی در این جلسه گفت: تکریم ارباب‌رجوع و فرهنگ تعامل از محورهای اصلی فعالیت‌های تاکسیرانی و رانندگان این حوزه است. لذا به‌منظور رفاه حال مسافران و ارتقا خدمت‌رسانی، برنامه تامین نیازمندی‌های تاکسیرانی نیز تا حدودی در این فرودگاه اجرایی شد.

صفی‌نیا گفت: اتفاقاتی که در نوع حمل‌ونقل تاکسیرانی به وجود آمده، نشان‌دهنده قابلیت‌هایی است که باید به آن توجه شود؛ بنابراین اقدامات نوآورانه، مبتکرانه و جوشش ایده‌های نو و قیمت مناسب در جذب مسافر و دوری از تاکسی‌های اینترنتی مهم است و باید مدل‌های جدید ارائه خدمات به‌صورت هوشمند و مکانیزه برای رقابت خلق شود.

صفی‌نیا ایجاد توازن در ارائه خدمات حمل‌ونقل تاکسیرانی با هماهنگی پلیس‌راهور و مسئولان فرودگاهی را یک راهکار مناسب برای ارائه خدمات بهتر عمومی دانست.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد ضمن استماع سخنان مدیران عامل تاکسی‌رانی و نمایندگان رانندگان با مثبت ارزیابی کردن این نشست، گفت: با شناسایی کاستی‌ها باید در مسیر بهبود وضعیت کنونی پیش رفته و معضلاتی که در مسیر عملکرد شرکت‌های تاکسیرانی که منجر به نارضایتی رانندگان است را رفع کرد زیرا هدف اصلی که امنیت و آسایش مسافران فرودگاهی است باید تامین شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.