| کد خبر: 170928 |

شایعه افزایش قیمت سوخت تکذیب شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: شایعات مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی در کشور بی‌اساس است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: شایعات مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی در کشور بی‌اساس است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از صداوسیما، سید محمدرضا موسوی‌خواه ­با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی افزود: اگر قرار به افزایش قیمت حامل‌های انرژی در میان باشد وزارت نفت به‌ویژه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی موضوع را اطلاع‌رسانی و با مردم در میان خواهد گذاشت.

وی بابیان اینکه تاکنون هیچ بحثی در رابطه با افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین در سطح دولت و مجلس مطرح نبوده است گفت: موضوع موردبحث فعلی راهکارهای کنترل مصرف سوخت و توزیع مناسب فرآورده‌های نفتی در سطح کارشناسان، سیاست‌گذاران و مسئولان بوده است.

موسوی‌خواه­­ ضمن تاکید بر اینکه هیچ کمبودی به لحاظ منابع ارزی و انرژی در مملکت وجود ندارد، افزود: هم‌اکنون وضعیت ذخایر فرآورده‌های نفتی از قبیل بنزین، نفت گاز و نظایر این از شرایط بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است.

وی­ با اشاره به اینکه توزیع فرآورده‌های نفتی به‌وسیله نفت‌کش‌های جاده‌پیما از انبارهای این شرکت به اقصی نقاط کشور صورت می‌گیرد ادامه داد: ترافیک‌های جاده‌ای و به‌تبع تردد و معطلی نفت‌کش‌ها در برخی از مسیرهای مواصلاتی کشور در هفته گذشته موجب تعطیلی موقت و گاه و بی گاه برخی از جایگاه‌های سوخت در شهرهای شمالی کشور مانند چالوس، نوشهر، تنکابن شده است.

مدیرعامل شرکت کلی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: این عامل ضمن دامن زدن به شایعات گسترده به‌خصوص گرانی قیمت بنزین در جامعه خیل عظیمی از مردم را به جایگاه‌های سوخت کشاند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.