| کد خبر: 157312 |

شناسایی 7300 ساختمان ناایمن در پایتخت

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: با شناسایی 7300 ساختمان ناایمن در تهران، چند ساختمان‌ به دلیل ناایمن بودن پلمپ شدند.

تین نیوز
 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: با شناسایی 7300 ساختمان ناایمن در تهران، چند ساختمان‌ به دلیل ناایمن بودن پلمپ شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، زهرا صدراعظم نوری با بیان اینکه حدود 7300 ساختمان ناایمن در تهران شناسایی شده است، اظهار کرد: بخشی از این ساختمان‌ها بسیار پرخطر، برخی پرخطر و تعدادی هم کم خطر هستند که پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی با اولویت‌بندی که صورت گرفت اخطار لازم را به آن‌ها ابلاغ کردیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه از میان 7300 ساختمان چند مورد از ساختمان‌ها و پاساژ‌ها به دلیل شدت ناایمن بودن پلمپ شدند، اظهار کرد: تقریبا 10 پاساژ در منطقه 11 و 12 در اولویت هستند که به آن‌ها اخطار داده شده و خواستیم که دستورالعمل ها را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از این پاساژها اقدام کردند و پیشرفت‌های خوبی داشتند،گفت: چند مورد تمکین نکردند که با دستور مرجع قضایی پلمپ شدند.

صدراعظم نوری در ادامه بازار تهران را هم یکی از مکان هایی برشمرد که ناایمن شناخته شده‌اند و گفت: بازار تهران به خاطر گستردگی و تعدد مشاغلی که دارد از چالش‌های زیادی برخوردار است که رسیدگی به وضعیت آن را هم در برنامه خود قرار دادیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست، و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های کمیته ایمنی این کمیسیونشناسایی ساختمان‌های ناایمن است، اظهار کرد: از طریق سازمان آتش‌نشانی این ساختمان‌ها مورد شناسایی و بازدید قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: ساختمان‌هایی که در این بازدیدها بر اساس معیارها ناایمن شناخته می‌شوند طی یک پروسه‌ زمانی مشخصی به مالکان آن‌ها اخطار داده می‌شود که ساختمان ناایمن است و باید ایمن‌سازی کنند.لذا دستورالعمل هایی را تهیه می‌کنیم و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم و در نهایت اگر تمکین نکنند از طریق مراجع قضایی واحد آن‌ها پلمپ می‌شود.

 

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.