| کد خبر: 155619 |

از آذربایجان غربی؛

۴۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری به مناطق زلزله‌زده اعزام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 40 دستگاه ماشین‌آلات سنگین این اداره کل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 40 دستگاه ماشین‌آلات سنگین این اداره کل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این ماشین آلات شامل 19 دستگاه کامیون این اداره کل و14 دستگاه کامیون بخش خصوصی اعزامی جهت حمل و نقل کالاهای جمع آوری شده بود اظهارداشت: طی روزهای اخیر نیز 3 دستگاه لودر و 3 دستگاه تریلی کمرشکن نیز به دالاهو اعزام شدند.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع زلزله در استان کرمانشاه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بسیج ماشین آلات سنگین راهداری به مناطق آسیب دیده اعزام و به کمک مصدومان و آسیب دیدگان از حادثه پرداختند.

علی اکبری اضافه کرد: یک دستگاه بولدوزر نیز برای اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه شهرستان دالاهو آماده شده و به محض اعلام نیاز به این استان جهت خدمات رسانی اعزام خواهد شد و تا 20 روز در منطقه زلزله زده حضور خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: به همراه ماشین آلات اداره کل یک اکیپ سیار تعمیرکار نیز به همراه ماشین آلات به مناطق زلزله کرمانشاه اعزام شدند تا روند خدمات رسانی با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.

علی اکبری خاطرنشان کرد: پشتیبانی لجستیکی جهت اعزام کمک های مردمی به مناطق زلزله زده همچنان ادامه دارد و تا زمان ارسال آخرین محمولات ناوگان حمل و نقل استان آمادگی خود را در این خصوص اعلام می دارند.

زمین لرزه شدیدی ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت ۷.۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای ۹.۳۳ کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.