| کد خبر: 153653 |

کدام تاکسی‌های آنلاین در اهواز مجوز فعالیت دارند؟

رئیس اتاق اصناف اهواز از صدور مجوز برای شش واحد تاکسی آنلاین اینترنتی در اهواز خبر داد.

تین نیوز

رئیس اتاق اصناف اهواز از صدور مجوز برای شش واحد تاکسی آنلاین اینترنتی در اهواز خبر داد.

سعید ممبینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ساختار و فرایند صدور مجوز برای تاکسی‌های اینترنتی در کشور اظهار کرد: بر اساس آیین‌نامه اجرایی تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی، تاکسی‌های آنلاینی که مجوز فعالیت خود را از اتاق اصناف اهواز دریافت می‌کنند، در سراسر کشور نیز می‌تواند فعالیت داشته باشند و مورد تأیید اتاق اصناف هستند.

وی ادامه داد: این آیین‌نامه برای تاکسی‌های آنلاینی که در تهران یا سایر شهرها نیز مجوز خود را دریافت کرده‌اند نظیر اسنپ صدق می‌کنند و این تاکسی‌های آنلاین می‌توانند در سایر شهرها نیز فعالیت داشته باشند و فعالیت آنها مورد تأیید اتاق اصناف آن شهرها است.

رئیس اتاق اصناف اهواز عنوان کرد: اتاق اصناف اهواز تاکنون برای شش تاکسی آنلاین با عناوین تابلوی یوکب به نشانی u-cav.ir ، تاکسی بی‌سیم یا همان تریپ‌تاکسی به نشانی triptaxi.ir ، تریپسی به نشانی tripc.ir داده‌پردازی به سیستم‌های جامع برگ سیب به نشانی bargesib.com ، تی‌سی به نشانی T30.ir و ای‌تپ به نشانی e-tap.ir ، مجوز فعالیت صادر کرده است.

ممبینی افزود: این تاکسی‌های آنلاین می‌توانند در سایر شهرها نیز فعالیت داشته باشند. همچنین برخی تاکسی‌های آنلاین نظیر نیز که مجوز خود را از مشهد گرفته بود، در اهواز فعالیت دارد و اخیرا نیز اسنپ در اهواز فعالیت خود را آغاز کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.