| کد خبر: 149830 |

کاهش 100درصدی سوانح رانندگی منجر به فوت در بندرگز

فرمانده انتظامی بندرگز گفت: سوانح رانندگی درون شهری منجر به فوت در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 100درصدی داشت.

تین نیوز

 فرمانده انتظامی بندرگز گفت: سوانح رانندگی درون شهری منجر به فوت در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 100درصدی داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ عباس حیدری روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان با اشاره به اینکه 23 فقره حادثه رانندگی درون شهری در این مدت در بندرگز روی داده است، افزود: این تعداد 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

به گفته وی؛ آمار مصدومان سوانح رانندگی درون شهری بندرگز نیز طی این مدت کاهش 19درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی بندرگز به افزایش 5 درصدی حوادث برون شهری نیز اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست امسال 40 فقره سانحه رانندگی در حوزه برون شهری روی داد که مصدومان این حوادث 21 درصد و کشته شدگان 33درصد کاهش داشته است.

وی همچنین از 2هزار و 204 تماس شهروندان با پلیس 110 این شهرستان خبر داد و افزود: در حوزه کشف و مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر نیز شاهد افزایش 73 درصدی دستگیر شدگان بودیم.

سرهنگ حیدری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 90 درصد از پرونده های سرقت در سطح شهرستان کشف و به نتیجه رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی بندرگز با بیان اینکه 415 پرونده از ابتدای امسال برای انجام مشاوره به کلانتری شهرستان ارجاع شد، گفت: 369 فقره با سازش مختومه شده است.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز در این مراسم با اشاره به رشادت های نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه گفت: با وجود مشقت و تهدیدهایی که نیروی انتظامی با آن روبرو است ،اما خالصانه در جهت تامین امنیت داخلی کشور تلاش می کند.

وی با بیان اینکه ورزیدگی، اشرافیت اطلاعاتی، استقامت و پایداری ، صلابت و استواری از ویژگی های نیروی انتظامی مقتدر است؛ افزود: در جامعه ای که معنویت و قانون برقرار باشد؛ امنیت بیشتری حاکم است.

شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان واقع است.

از 14 تا 20 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.