| کد خبر: 148757 |

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان:

کیفیت ساخت و ساز بسیار بهتر از گذشته شده است

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با بیان اینکه صنعت ساختمان حدود 500 صنعت را در پی خود دارد، گفت: استفاده از مصالح استاندارد می‌تواند کیفیت ساختمان را تضمین کند.

تین نیوز

برییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با بیان اینکه صنعت ساختمان حدود 500 صنعت را در پی خود دارد، گفت: استفاده از مصالح استاندارد می‌تواند کیفیت ساختمان را تضمین کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی عموشاهی امروز (چهارشنبه) در نشست خبری بیستمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک و شیرآلات و سرویس‌های بهداشتی اظهار کرد: اوضاع اقتصادی کشور با توجه به رکود، مشکلاتی را برای تولید کنندگان ایجاد کرده است و علت این رکود پول‌های پر بهره در بازار است، در حالی که معمولا در دنیا نرخ تورم و بهره بانکی با هم متوازن است.

وی با بیان اینکه صنعت ساختمان حدود 500 صنعت را در پی خود دارد، افزود: کسانی که در صنعت ساختمان فعالیت می‌کنند در پی ایجاد شغل هستند، زیرا این کار سود چندانی ندارد و نقش نمایشگاه‌ها و رسانه‌ها در این رابطه بسیار اهمیت دارد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: تولید کننده، تنها تولید می‌کند، اما برای فروش باید واسطه‌ای باشد و نمایشگاه رسالت مهمی در این رابطه دارد و می‌تواند تولیدات را به مصرف کننده معرفی کند.

عموشاهی با بیان اینکه اصفهان در امر نمایشگاه جایگاه دوم کشور را دارد و با مشهد هم تراز است، اظهار کرد: امید است این نمایشگاه گامی در جهت ارتقا کیفیت باشد، زیرا استفاده از مصالح استاندارد می‌تواند کیفیت ساختمان را تضمین کند و حمایت از ثروت ملی و تولید کنندگان فعالیت مهمی است که در نمایشگاه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر کیفیت ساخت و ساز از گذشته بسیار بهتر شده است، زیرا کیفیت ساختمان‌ها که بسته به نیروی انسانی، مهندسی، تکنولوژی و مصالح است بهبود یافته و رشد کرده است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: ارتقا کیفی ساختمان، حمایت از تولید ملی و حمایت از مشتریان از جمله وظایف سازمان نظام مهندسی ساختمان است و در صنعت ساختمان از تولید تا نظارت و اجرا و نگهداری آن و حتی پس از تخریب بازیافت آن بسیار مهم است.

عموشاهی افزود: ساختمان را با بهترین مصالح و تکنولوژی‌ها می‌سازیم، اما ساختمان هم‌چون یک موجود زنده است و باید آن را به صورت مرتب چکاب و بر طبق قوانین باید به صورت دوره‌ای بازبینی شود و شهرداری برای آن برای مدتی محدود پروانه بهره برداری صادر کند.

وی اظهار کرد: نمایشگاه‌های گذشته بسیار موثر بوده‌اند، زیرا بدون نمایشگاه تولیدات را بسیار سخت می‌توان معرفی کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.