| کد خبر: 147802 |

تیراندازی در دفتر وکیل زن درقزوین بر اثر اختلافات خانوادگی

تین نیوز

 

درپی تیراندازی در دفتر یکی از وکلای زن درقزوین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین دلیل وقوع این حادثه را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

 به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین ،حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی گفت: بر اثر این حادثه تیراندازی یک وکیل زن در دفتر خود شب گذشته به قتل رسید و یک نفر نیز مجروح شد.

این مقام قضایی استان قزوین ادامه داد: در ساعت 22 شب گذشته، خانم احدی از وکلای  دادگستری قزوین که دارای اختلاف خانوادگی با شوهرش بوده به همراه منشی خود، که برادرزاده اش بود با سلاح کلت کمری در دفتر وکالت خود مورد جرح قرار می گیرد که متاسفانه وکیل به دلیل شدت جراحات در بیمارستان فوت می‌کند.

وی افزود: متهم پس ازتیراندازی متواری شده که با هماهنگی با اینجانب و توسط بازپرس کشیک دادسرای عمومی وانقلاب قزوین دستور قضایی بر اجرای طرح مهار و دستگیری وی صادر و وی کمتر از یک ساعت در محل عوارضی آزادراه قزوین-کرج دستگیر می شود.

 صادقی نیارکی اظهار کرد: متهم در هنگام دستگیری مبادرت به خوردن قرص برنج کرد که به شدت دچار مسمومیت گردیده و پس از انتقال به بیمارستان توسط ماموران، بستری و تحت درمان قرار گرفت که در حال حاضر وضع جسمی وی وخیم گزارش شده به صورتی  که قادر به بازجویی نیست.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با ابراز گلایه از شیوه اطلاع‌رسانی شتاب زده در خصوص این حادثه، تصریح کرد: با وجود تاکید بر پرهیز از هیجان و شتاب در نحوه اطلاع‌رسانی در خصوص پرونده‌‌های قضایی، در حادثه اخیر نیز بر اساس اظهارنظرهای شهروندان حاضر در صحنه شاهد انتشار اخبار ضد و نقیض مبنی بر انگیزه قاتل ونحوه ی ارتکاب قتل بودیم.که بلافاصله در فضای مجازی نیز گمانه زنی ها و شایعات در گروه ها و کانال های مختلف باز نشر داده شده است.

وی از رسانه‌ها و مدیران گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی درخواست کرد هرگونه اطلاعات و اخبار را فقط از منابع رسمی دریافت و براساس اظهار نظرهای شهروندان خبری را منتشر نسازند.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    با سلام خدمت دست اندرکاران سایت تین نیوز.
    به نظر میرسد سایت تین نیوز به جای پرداختن به سوژه های حمل و نقلی صرفا به پخش خبرهای دست چندم اقدام می کند که اصلا در شان این رسانه تخصصی نیست.